  • 1. Data: 2011-11-30 10:49:11
    Temat: Pianaka a tynk :-(
    Od: <n...@w...pl>

    Cześć,

    mam pytanko, trochę pianki montażowej mi się "sturlało" po tynku (tynk
    silikonowy na ociepleniu), niestety zostały ślady :-(

    Jak wyschło, to próbowałem karcherem, ale nie zeszło :-( Macie jakiś pomysł
    czym pozbyć się pianki nie niszcząc struktury tynku, ani do nie odbarwić?

    Jakiś pomysł? Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam. N.

  • 2. Data: 2011-11-30 10:52:27
    Temat: Re: Pianaka a tynk :-(
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 11:49:11 +0100, n...@w...pl napisał(a):

    Witaj,

    > Jakiś pomysł? Będę wdzięczny za pomoc.

    Najlepiej nie rób nic, zostaw, UV skutecznie niszczy piankę i po dwóch
    miesiącach nie będzie śladu, bo pianka rozpadnie się na pył.

    scruffty

  • 3. Data: 2011-11-30 11:10:35
    Od: <n...@w...pl>

    boję się, że prędzej zżółknie :-(

  • 4. Data: 2011-11-30 11:50:25
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > boję się, że prędzej zżółknie :-(

    Ale następnie odpadnie a resztki szczoteczką potraktuje.

    Marek

  • 5. Data: 2011-11-30 12:36:48
    Od: mk <d...@t...pl>

    Zostaw, i co kilka miesięcy delikatną szczotką usuwaj wierzchnią warstwę
    pianki. Mam ten sam problem od roku na silikonowym i jestem już blisko
    całkowitego usunięcia.
    Pdr. M

  • 6. Data: 2011-11-30 17:20:31
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "mk" <d...@t...pl> wrote:
    > Zostaw, i co kilka miesięcy delikatną szczotką usuwaj wierzchnią warstwę
    > pianki. Mam ten sam problem od roku na silikonowym i jestem już blisko
    > całkowitego usunięcia.

    Ja czekam już 3 lata aż mi zlezie z rolety. Niestety, choć jest to strona
    południowa, to pianka nadal się nieźle trzyma.

    --
    Bartek

  • 7. Data: 2011-12-01 09:22:16
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On 30 Lis, 18:20, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Ja czekam już 3 lata aż mi zlezie z rolety. Niestety, choć jest to strona
    > południowa, to pianka nadal się nieźle trzyma.

    O! A pamiętasz może co to była za piana? Warto by znać taką odporną
    francę - może się kiedyś przydać.

    PZDR
    Shaman

  • 8. Data: 2011-12-01 13:36:55
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "shaman" <g...@m...pl> wrote:

    > O! A pamiętasz może co to była za piana? Warto by znać taką odporną
    > francę - może się kiedyś przydać.

    Nie jestem pewny, ale chyba Tytan. Używałem jej do uszczelniania ocieplenia ze
    styropianu. Na jedną roletę majstrom troszkę "pociekło".

    --
    Bartek