eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPic na wodę, fotomontaż? › Pic na wodę, fotomontaż?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.ch!kanaga.switch.
    ch!switch.ch!feeder.news-service.com!hitnews.eu!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.
    tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Pic na wodę, fotomontaż?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Reply-To: i...@g...pl
    Date: Sat, 9 Apr 2011 16:01:47 +0200
    Message-ID: <e...@4...net>
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.140.48
    X-Trace: 1302357709 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2499 79.191.140.48:49347
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:129177
    [ ukryj nagłówki ]

    Wydruk potwierdzenia elektronicznego przelewu to żadne potwierdzenie!

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9402652,Kasa_zg
    inela__banki_umywaja_rece.html
    "(...)Nie pomogło również to, że jarosławianin do reklamacji dołączył
    wydruki przelewów. W odpowiedzi PKO BP na reklamację czytamy m.in.; "(...)
    Przelewy nie wpłynęły na Pana rachunek o numerze... [bank podaje w tym
    miejscu rachunek pana Stanisława - red.] i nie są na nim zaksięgowane.
    Zaistniała sytuacja nie wynika z nieprawidłowości po stronie banku.
    Wyjaśniamy również, że nie możemy potwierdzić autentyczności przekazanych
    przez Pana potwierdzeń zrealizowanych transakcji".

    PKO BP jedyne co proponuje mieszkańcowi Jarosławia to, by o całej sprawie
    rozmawiał z nadawcą pieniędzy, albo powiadomił organy ścigania. A dlaczego
    bank nie może potwierdzić autentyczności wydruków, jakie pan Stanisław
    dołączył do reklamacji? Tego bank już nie tłumaczy. Jego przedstawiciele
    dają krótką i lakoniczną odpowiedź.

    - Bardzo szczegółowo przeanalizowaliśmy reklamację klienta, jak również
    dołączone do niej dokumenty. Z analizy naszego systemu wynika, że na koncie
    klienta nie odnotowano wpłaty - przekonuje Aneta Styrnik z biura prasowego
    banku.

    - To bank chce powiedzieć, że wydruki, jakie mam sfałszowałem? - zastanawia
    się pan Piotr, który przelewał pieniądze mieszkańcowi Jarosławia."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1