  • Data: 2013-03-15 21:07:23
    Temat: Piwniczka ogrodowa
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nieduzy domek na wsi, niepodpiwniczony na dzialce 1500m2 i brakuje mi
    chlodnego miejsca na przechowywanie produktow, warzyw, owocow itp.
    Zamierzam zbudowac sobie w ogrodzie piwniczke ziemna.
    Popatrzylem na jakies projekty z muratora ale trzymajac sie ich technologii
    kosztowalaby mnie drozej niz obecny moj domek. Chcialbym zrobic cos prostego
    i taniego, tak jak sie przez setki lat budowalo na wsiach ale majac do
    dyspozycji wspolczesne materialy budowlane.
    Czy ktos z Was ma doswiadczenie w zbudowaniu takiej prostej piwniczki.
    Gdzie moglbym znalezc jakies szkice opisy itp?

    pozdrowienia
    Tomasz