  • Data: 2013-10-29 13:26:12
    Temat: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwymyśliłem sobie zbudowanie domu w kształcie kopuły (taki niby bunkier).

    Kopuła nie przekracza dopuszczalnych gabarytów, ale jest z nią mały problem
    kłócący się z loklanym planem. Mianowicie dom taki nie będzie posiadać
    dachu spadowego. Tzn. dach jest jednocześnie elewacją ze względu na
    konstrukcję. Wiem, że paru osobom odrzucono możliwość budowy z tego powodu,
    ale parę też bez problemu dostało pozwolenie pomimo niezgodności z LPZ.

    Czy ktoś obeznany z tematem znajduje tu jakiś "kruczek" prawny dzięki
    któremu mogę mieć choć jakąś taryfę przetargową w sporze, w razie gdybym
    trafił na mocny opór? ;>

    --
    Pozdor Myjk