  • Data: 2013-10-29 14:11:36
    Temat: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 29 Oct 2013 13:51:39 +0100, Ergie

    > Jeśli nie masz jeszcze działki to poszukaj w okolicy takiej gminy/dzielnicy
    > gdzie obowiązuje mniej restrykcyjny plan.

    Działkę mam. Mam też dwóch sąsiadów po dwóch stornach z podubowanymi
    klasycznymi 'klockami".

    > Jeśli już masz to zawsze możesz wystąpić o zmianę planu dla Twojej działki,
    > ale w zależności od gminy trwa to ok. dwóch lat.

    Czas niby mam, ale czy to zawsze zadziała?

    Dzięki za obszerne info. O takich "drogach" wiem -- nieopodal mnie powstał
    hotel z restauracją (i salą weselną). Bardzo ładny, nie przeczę, z dachem
    mansardowym (lubię takie dachy). W papierach jest wpis, że to dom
    jednorodzinny (dla rodziny z większymi potrzebami). LPZ mówi, że może być
    dom jednorodzinny z ew. mniejszą częścią przeznaczoną pod DG. Tam 3/4 to
    usługi (i tego jest zdrowo ponad 500m2).

    Jak widać można, tylko ja spokojny człowiek jestem i nie lubię się kopać z
    koniem. Wolałbym to załatwić normalnie i bez sprzeczek.

    --
    Pozdor Myjk