  • Data: 2013-10-30 09:25:57
    Temat: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:l4qb45$r49$1@dont-email.me...
    > Wiem jak to jest w urzędach bo od 13 lat m.in. w nich pracuję, choć akurat
    > nie jako urzędnik ;-)

    Przykro mi to mówić bo zabrzmi trochę jak zdrada, ale mam wśród rodziny i
    znajomych, urzędników różnej maści, sędziów i radnych. W 90% jest to
    wyjątkowo roszczeniowe towarzystwo względem reszty rodziny i znajomych.
    Jeżeli ludzie z taką mentalnością opiniują wprowadzane prawo to nie ma co
    się dziwić że jest burdel na kółkach służący tylko im samym i ich
    roszczeniowym interesom.