  • Data: 2013-10-30 08:30:32
    Temat: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 29 Oct 2013 15:07:09 +0100, quent

    > Ciągle to powtarzam - to nie urzędnicy są winni tylko złe prawo. Trzeba
    > gonić tych na górze ;-)

    Ja ciągle powtarzam: to nie urzędnicy są źli i samo prawo, tylko ludzie.
    Ogólnie. Trzeba zacząć naprawę u podstaw, to się góra "pogoni". ;P

    Piję do tego, że przepisy są zaostrzane tym bardziej, im bardziej ludzie
    kombinują -- vide przykład hotelu obok mnie, który figuruje jako dom
    jednorodzinny. Zbudowali lokal usługowy, pomimo wyraźnych restrykcji. Wina
    prawa? Nie, prawo jest jasne. To wina człowieka, który idzie pod prąd mimo
    wszsytko. Przecież widzi jakie są przepisy, że stawia budynek tuż obok
    domów jednorodzinnych i ma w nosie, że co weekend jak ludzie chcą w swoich
    domach wypocząć, to będzie im muzyka dudnić z sali weselnej.

    Ja chcę wybudować faktycznie dom jednorodzinny, tylko w nieco innym
    kształcie niż standardowo (choć w przyrodzie jak najbardziej naturalnym :P)
    -- to nie mogę, bo są potworzone restrykcje. Nie na mnie, na cwaniaków.
    Owszem, są zapisane przez prawo i respektowane przez urzędników, ale
    przecież dla ochrony interesów ludzi danego terenu, a nie dla ich
    widzimisię.

    Dlatego spychanie wszystkiego tylko na garb prawa i urzędników jest bez
    sensu. Wielokrotnie to prawo i urzędnicy jednak bronią interesów, a że
    czasem się to nie uda, bo się trafi jakiś "mądrzejszy" osioł...

    PS nie jestem urzędnikiem. ;P

    --
    Pozdor Myjk