  • 21. Data: 2013-11-02 22:55:20
    Temat: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:nxcdnnoa4vy1$.dlg@myjk.org...

> [...]
    > ludzie
    > kombinują -- vide przykład hotelu obok mnie, który figuruje jako dom
    > jednorodzinny. Zbudowali lokal usługowy, pomimo wyraźnych restrykcji.
    > Wina
    > prawa? Nie, prawo jest jasne. To wina człowieka, który idzie pod prąd
    > mimo
    > wszsytko. Przecież widzi jakie są przepisy, że stawia budynek tuż obok
    > domów jednorodzinnych i ma w nosie, że co weekend jak ludzie chcą w
    > swoich
    > domach wypocząć, to będzie im muzyka dudnić z sali weselnej.

    Ale jak co 100m stoi kościół, w którym już od 6 rano napierd.... w
    dzwony, żeby baranki niosły daniny to jest OK?
    Jak sądsiedzi już od 6 rano, aż do późnego wieczora, nawet do 23 "jadą"
    na zmianę raz z jednej, a raz z drugiej strony kosiarkami i piłami
    spalinowymi to też jest OK? Jak co weekend sąsiedzi grilują i blują do
    1-2 w nocy przy muzyce to jest OK?
    Jeżeli chodzi o hałas w domach weselnych to obecne technologie
    zapewniają wybudowanie takich budynków, aby nie był on dokuczliwy dla
    najbliższego otoczenia. Dlaczego niby tego typu działalność ma być
    zabraniana? Proszę bardzo, chcesz buduj dom weselny, ale w określonej
    odległości od tego domu weselnego poziom natężenia hałasu nie może
    przekroczyć wartości określonej normą. Niedaleko mojego domu jest takich
    kilka domów weselnych i powiem Ci, że więcej hałasu jest od samochodów
    jeżdżących ulicami jak z tych obiektów. Sale są klimatyzowane, dlatego
    okien się tam nie otwiera, a i drzwi są podwójne i zamykane.
    Co zaś się tyczy planów zagospodarowania to raczej nie uświadczysz
    takich, w których napisane jest "tylko i wyłącznie domy mieszkalne". W
    prawie 100% plany takie zezwalają na prowadzenie nieuciążliwej dla
    otoczenia działalności gospodarczej. Kwestią jest czy takie prowadzenie
    hotelu czy też domu weselnego jest uciążliwe czy nie, a może to po
    prostu tylko zwykła, sąsiedzka zawiść?

  • 22. Data: 2014-01-13 17:57:24
    Od: u...@g...com

    Hej, znalazłem Twoj post i myślę ze dałoby sie zrobić to tak: składasz pismo
    zgłoszenia budowy budynku gospodarczego o pow.25m2 (r=2,8m i h=4,8 / co daje
    mozliwość realnych 40m2 uzytkowego) tu czekasz miesiąc i jak nie przychodzi pismo z
    jakąś odmową to budujesz w tym samym czasie składasz wniosek o dopuszczenie w
    warunkach zabudowy kopułe np, 80m2 realne 160m2 (r=5m, h=7m) w oparciu o sąsiadujący
    budynek gospodarczy i jest to spujność zabudowy na działce; te zgłoszenie to do
    urzędu gminy albo starostwa. Myślę że jak sie zdecydujesz na jakieś rozwiązanie to
    bedę w stanie pomoc postawić taki budynek. Zajmujemy sie tym zawodowo : ]
    www.alterpro.pl albo www.universalecology.tk (tymczasowe strony) Powodzenia T.P.S
    UniversalEcology

  • 24. Data: 2014-01-13 17:59:52
    Od: u...@g...com