  • Data: 2009-10-02 22:05:59
    Temat: Plastikowa beczka 1000L i problem z zaworem
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem _okazyjnie_ plastikowa beczkę 1000L tzw. jednorazówke.
    Coś takiego: http://marketeo.com/photoOffer/big/359694_big.jpg (zdjęcie
    przykładowe, przypadkowe)
    No i mam problem z badziewnym plastikowym zaworem, nie dośc, że ciekł
    delikatnie to teraz ułamała sie rączka.
    Czy ma ktos jakis patent aby zamontowac w takiej beczce jakiś normlany
    zawór?
    Tam sa jakieś dziwne plastikowe duże gwinty.... Teraz mam zamkniete korkiem.
    Może w tym korku cos wkrecić jakiś kranik czy co? Tylko czy to nie będzie
    ciekło?
    Prosze o wszelkie porady gdyż woda "z kranu" będzie za rok :(

    --
    Mariusz