  • 1. Data: 2009-10-02 09:56:18
    Temat: plastikowy kran z blokadą odpływu
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Witam
    Szukam najlepiej platikowego kranika który po przekręceniu od razu
    blokował odpływ. Zawsze za zaworem jest kolanko co powoduje że coś
    kapnie.

    PS
    Wersja dłuższa
    Będąc w USA kupowałem płyn do prania w plastikowym baniaku.
    Z takim fajnym kranikiem z którego przy otwarciu wychodziła kuleczka.
    Jak zamykałem kuleczka sie chowała i płyn nie miał prawa płynąć.
    Ostatnio byłem w supermarkecie i stwierdziłem że zrobie sobie półke z
    pojemnikami na płyn do prania zamiast proszku.
    Tylko jest kwestia zaworu.
    Powie ktos gdzie to kupić albo chociaż jak sie to nazywa?