  • 41. Data: 2012-06-16 17:46:32
    Temat: Re: P?omyczek w piecyku gazowym ile to wypala
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2012-06-16 15:57, ZbyszekZ pisze:

    > To można łatwo rozwiązać - zwiększ zużycie.

    Raczej świadczy o tym że te opłaty za eksploatacje nijak się mają do
    rzeczywistości.

  • 42. Data: 2012-06-16 18:05:16
    Temat: Re: Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 16:06:51 +0200, symantecghost napisał(a):

    > Hehe, świadomie pisałem o ludziach "technicznych" a nie "z
    > wykształceniem"...
    > Jest pewna różnica.
    > Sam nie mam wykształcenia poli...tfu..technicznego a jestem osobą
    > techniczną. I robię różne zabiegi techniczne, o zgrozo...! na LUDZIACH
    > (na dodatek żywych i przytomnych).

    Ja też nie mam wykształcenia politechnicznego, ale sprawy techniczne jakoś
    zawsze były moim konikiem, w tym oczywistosci zwiazane z prawidłowym
    działaniem wentylacji itp. Chociam kobieta.

    --
    XL

  • 43. Data: 2012-06-16 20:58:53
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Ja też nie mam wykształcenia politechnicznego, ale sprawy techniczne jakoś
    > zawsze były moim konikiem, w tym oczywistosci zwiazane z prawidłowym
    > działaniem wentylacji itp. Chociam kobieta.

    Więc jesteśmy z jednej drużyny :)
    Pozdrawiam ciepło

  • 44. Data: 2012-07-07 06:16:25
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak się zastanawiam w związku z rachunkami za gaz
    > Mam 2 piecyki gazowe, w każdym z nich jest płomyczek, który coś tam

    do 1 m3 na dobę. Policz sobie cenę 1m + opłatę zmienną i masz.