  • 1. Data: 2009-06-02 17:51:17
    Temat: Płyta balkonowa - ocieplenie
    Od: Piotr Kąkol <x...@t...pbz>

    Witam

    Zamierzam zabrać się za balkon, chciałbym go ocieplić, przed montażem
    balustrady i płytek. Dom budowany w latach 80-tych i do tej pory balkon
    jest praktycznie goły, jest jakaś papa na nim położona, ale nadaje się ona
    do wymiany. Jak można wyczytać, betonowa płyta balkonowa stanowi dość
    istotny mostek termiczny, pytanie więc, jak go prawidłowo ocieplić, by
    zminimalizować te straty ciepła?

    --
    Piotr Kąkol email: x...@t...pbz

  • 2. Data: 2009-06-03 08:55:17
    Temat: Re: Płyta balkonowa - ocieplenie
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > do wymiany. Jak można wyczytać, betonowa płyta balkonowa stanowi dość
    > istotny mostek termiczny, pytanie więc, jak go prawidłowo ocieplić, by

    a masz możliwość opakować go ze wszystkich stron np. styropianem?

  • 3. Data: 2009-06-03 20:26:03
    Od: Piotr Kąkol <x...@t...pbz>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 10:55:17 +0200, qlphon napisał(a):

    > a masz możliwość opakować go ze wszystkich stron np. styropianem?

    Powinno się dać, od spodniej strony jest tynk, ale można go zerwać, jesli
    będzie taka konieczność. Próg drzwi balkonowych też dość wysoki zdaje sie
    być, ok 8-10 cm.

    Sam zastanawiałem się nad watą mineralną.
    --
    Piotr Kąkol email: x...@t...pbz