  • 1. Data: 2009-06-02 19:12:29
    Temat: koszt garazu
    Od: "franc" <k...@i...pl>

    Ile kosztuje budowa garazu na wlasnej dzialce?
    Chodzi mi o koszt samego garazu (najprostrza bryla, dach i materialy oraz
    drzwi) i ewentualnych pozwolen/oplat itp.

    --
    F.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4124 (20090602) __________

  • 2. Data: 2009-06-03 07:33:28
    Temat: Re: koszt garazu
    Od: _a_r_t_e_c_ <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik franc napisał:
    > Ile kosztuje budowa garazu na wlasnej dzialce?
    > Chodzi mi o koszt samego garazu (najprostrza bryla, dach i materialy oraz
    > drzwi) i ewentualnych pozwolen/oplat itp.

    Zastanawialem sie jak by bylo u mnie, i wyszlo mi:
    Projekt 1000
    Adapracja i pozwolenia, wyrysy itp: 2000
    Koszt budowy w technologii tradycyjnej - 15-20 tysiecy.

    W sumie szacowalem na max. 25 tysiecy. Dlatego kupilem blaszak. W sumie
    wyszlo 2,5 tys. woj. podlaskie.
    A murowany docelowo bede budowal za 3-5 lat.

  • 3. Data: 2009-06-03 09:35:26
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "_a_r_t_e_c_" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawialem sie jak by bylo u mnie, i wyszlo mi:
    > Projekt 1000
    > Adapracja i pozwolenia, wyrysy itp: 2000
    > Koszt budowy w technologii tradycyjnej - 15-20 tysiecy.

    Łomatko aż tyle?

    15-20 tysięcy?

    Liczmy 5x5 metrów.

    Ława fudnamntowa to jakieś 20mbx0,3x0,4 =2,4m3
    Beton z betoniarni to 300zł*2,4=720zł
    Sćiany jakieś 5x3x4=60m2
    Koszt jakieś z robocizną 120 zł/m2
    CO daje nam 60x120=7200
    Posadzka to jakieś 500 zł
    Styropian i inne dyperele to jakieś 1000 zł
    No i tak do 15 tysięcy się zbliżamy.
    Qrde ach te ceny.
    No możnazmienić technologię i odchudzić trochę.
    Bo zależy czy się che mieć garaż, czy miejsce gdzie chowa się samochód :).
    Dużo można samemu zrobić, to myślę że w 10000 się zmieścimy.
    No ale w sumie samam bramam garażowa to minimum jakieś 1000-2000 zł.
    I skąd tu brać pieniądze.

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2009-06-03 09:43:10
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Koszt jakieś z robocizną 120 zł/m2

    Pomyłka koszt ściany z kermazytobetonu to jakieś 65 materiał+25 zł robocizna
    to daje nam 80 zł/m2.
    Sciany w sumie będą tylko 3 w czwartej trzeba będzie podciąg zrobić, wieć w
    sumie koszt może ten sam czyli 60x80=4200 zł za ściany.

    Pozdrawiam Michał

  • 5. Data: 2009-06-03 09:51:10
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    franc wrote:
    > Ile kosztuje budowa garazu na wlasnej dzialce?
    > Chodzi mi o koszt samego garazu (najprostrza bryla, dach i materialy oraz
    > drzwi) i ewentualnych pozwolen/oplat itp.

    Mnie budowa garazu(calosc) 20m2 kosztowala 25tys zl

  • 6. Data: 2009-06-03 19:34:32
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

> [...]

    > CO daje nam 60x120=7200
    > Posadzka to jakieś 500 zł
    > Styropian i inne dyperele to jakieś 1000 zł

    To jeszcze to czymś przykryj :) - Dach znaczy się dolicz.

    Adam

  • 7. Data: 2009-06-03 19:56:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 03 Jun 2009 11:51:10 +0200, Marcin napisał(a):

    > Mnie budowa garazu(calosc) 20m2 kosztowala 25tys zl

    Co za porażka! W tej cenie mozna kupic dwa garaże gotowe, otynkowane.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2009-06-04 08:20:36
    Od: _a_r_t_e_c_ <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Stolat napisał:
    > Użytkownik "_a_r_t_e_c_" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Łomatko aż tyle?
    >
    > 15-20 tysięcy?
    >
    > Liczmy 5x5 metrów.

    Dzieki za wyliczenia, ja szacowalem "na oko" dlatego Twoj kosztorys mi
    sie przyda za kilka lat.
    No i oczywiscie ja planowalem 7x5 m, bo taki jak Twoj to toche za maly
    przyznasz. Poza samochodem nic tam nie wstawisz.
    Jak widac moje 25 000 wyliczone "na oko" trzyma sie kupy.

  • 9. Data: 2009-06-04 12:45:38
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Jun 2009 11:43:10 +0200, Stolat <c...@g...pl>
    wrote:

    > Pomyłka koszt ściany z kermazytobetonu to jakieś 65 materiał+25 zł
    > robocizna
    > to daje nam 80 zł/m2.

    Dodaje 65 i 25 i nijak mi 80 nie wychodzi. Chyba że czegoś nie wiem?
    (jakiś zwrot VAT-u czy cóś)? ;)

    RobertP.

  • 10. Data: 2009-06-05 06:37:10
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    scream wrote:

    > Co za porażka! W tej cenie mozna kupic dwa garaże gotowe, otynkowane.

    Razem z "montazem" ? Gdzie ?