  • 301. Data: 2013-11-08 08:18:45
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:21:18 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Oczywiście sytuację kiedy kanaliza była czyszczona myjką ciśnieniową
    > pomijasz?
    Sytuacja tak żadka że pomijalna. Zresztą jak nieszczelne wg Ciebie kanalizacje sa to
    wpuszczenia tam myjki to proszenie sie o kłopoty.

  • 302. Data: 2013-11-08 08:52:44
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 08:12:30 UTC+1 użytkownik m...@g...com

    > Pisałeś że zaletą niepodważalną jest fak że o borę nikt sobie guza nie
    >
    > nabije.
    >
    > Ile razy ktoś zaliczył wielki dzwon o tę lampę?

    Nie mam pojęcia. Projektant miał taki kaprys i tak zawiesił. Mógł mieć kaprys i w
    ogóle nie zawieszać, albo zawiesić dwa metry wyżej i to by nic wpływało na
    skuteczność wyciągu. Odwrotnie niż przy tradycyjnych okapach, gdzie jak chcesz mieć
    skuteczność BORA to musiałbyś zawiesić pół metra nad płytą, albo wentylować całe
    mieszkanie.

    > Jak wygląda lampa po roku od strzelających kropel gorącego tłuszczu?

    Skoro jakaś, choćby najmniejsza, cześć jest ściągana na dół, to zapewne wygląda
    lepiej, niż tak samo powieszony okap, który, jeśli wierzyć jego zwolennikom, radzi
    sobie świetnie, więc te latające krople szczególnie dobrze ściąga do siebie.
    Bardzo masz utłuszczony okap?
    Nie? Dlaczego?
    Tak? I jak z tym żyjesz? Czyścisz przy każdym myciu naczyń? :)

    > To są kuchnie na pokaz, dla ludzi którzy stołują się w restauracjach a w
    >
    > domu
    >
    > to od czasu do czasu chrupki z mlekiem co najwyżej są przygotowane.

    To pisz jasno, że cię nie stać, bo to lepiej brzmi i żaden wstyd, a nie wymyślaj wad.

  • 303. Data: 2013-11-08 08:56:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 07:40:52 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Dwa przykłady projektów kuchni możliwych dzięki BORA:
    > http://imageshack.us/a/img10/4775/kuchnia6a.jpg
    > http://imageshack.us/a/img694/9070/oknoc.jpg

    Projekty jak projekty, jednemu mogą sie podobac drugiemu nie.
    Ale gdzie tam jakas unikalność dzięki bora bora?
    Zarówno w jednym jak i w drugim można każdą "tradycyjna" płyte indukcyjną wstawić i
    wszędzie tam też można doprojektować ladny wyciąg.
    Ale po co tam wyciąg jak to są kuchnie dla tych co nie gotuja. A jak nie gotują to i
    wyciąg im zbyteczny. Jak ktoś gotuje to czegoś tak mało praktycznego nie zamówi.
    Wyobrażasz Sobie w kuchni z wizualizacji
    "http://imageshack.us/a/img10/4775/kuchnia6a.jpg " takie 4 duże gary jak na filmikach
    bora bora? W jednym bigos, w drugim zurek a może zamiast dwóch kolejnych garów to
    niech będzie patelnia gdzie ryby czy inny boczek sie smaży.
    Zreszta głupi makaron czy ziemniaki ugotuj w tej kuchni- gdzies w drugi koniec lokalu
    musisz z goracym garem dygać aby makaron czy ziemniaki odcedzić bo zlewozmywaka nie
    widac w poblizu płyty grzejnej- a dla gotujących to podstawa.

  • 304. Data: 2013-11-08 09:00:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 23:20:37 UTC+1 użytkownik Marek K napisał:
    > Macie świadomość że 20 lat temu uszczelki wargowe to była rzadkość?
    "MarekK"/"MK" to nowe nicki Ergie czy "MarekK"/"MK" to całkiem inna osoba?

  • 305. Data: 2013-11-08 09:09:12
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 08:56:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    >
    > Zarówno w jednym jak i w drugim można każdą "tradycyjna" płyte indukcyjną wstawić i
    wszędzie tam też można doprojektować ladny wyciąg.

    Właśnie o to chodzi, że w wypadku BORA nie musisz doprojektować "ładnego" wyciągu i
    dzięki temu masz całkowitą swobodę w wyborze miejsca kuchni.
    Jeżeli sam nie odczuwasz takiej potrzeby, to musisz przyjąć na wiarę, że w większości
    klienci z chęcią pozbywają się okapu jeżeli to mogą zrobić.

> [...]
    zlewozmywaka nie widac w poblizu płyty grzejnej- a dla gotujących to podstawa.

    Czyli próbujesz siebie, mnie i innych przekonać, że BORA jest be, bo zlew jest za
    daleko?

  • 306. Data: 2013-11-08 09:14:02
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Bardzo masz utłuszczony okap?
    >Nie? Dlaczego?

    Jest utłuszczony w znikomym stopniu bo jest wyżej niż ta lampa.
    A w porównaniu do bory która wciągnęła by wszystko jak odkurzacz jest oazą
    czystości.
    Jest czyszczony raz do roku w środku a po smażeniu boczku
    dwa ruchy ściereczką załatwiają sprawę tych kilku kropel.

    >To pisz jasno, że cię nie stać, bo to lepiej brzmi i żaden wstyd, a nie
    >wymyślaj wad.

    Stać mnie ale nie pozwala mi na to mój trzeźwy rozum.

  • 307. Data: 2013-11-08 09:16:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 08:52:44 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > To pisz jasno, że cię nie stać, bo to lepiej brzmi i żaden wstyd, a nie >wymyślaj
    wad.
    Ty równiez uczciwie napisz że wynalzki bora bora nie sa dla ludzi korzystających
    normalnie z kuchni tylko dla tych którzy kuchnie robia na pokaz.
    Bo uzytkowo taka kuchnia jak z projektu który wrzuciłes to porazka.
    Ze dwa lata temu Gołębiewski wybudował największy w Polsce, drugi co do wielkości w
    Europie hotel w Karpaczu. Kasy tam nie złaowali na wyposażenie, w restauracjach tzw.
    "wysp" jest kilka ale wynalazków bora bora nie zauwazylem. Jęsli te bora bora takie
    unikalne i idealne by były to myślę że by to np tam zamówili.
    Ja wiem ze bora bora dopiero od roku w Polsce i się rozwija i wszystkiego dobrego Wam
    życze bo chleba mi od ust nie odejmujecie.
    Ale teksty które T wypisujesz na tej grupie przynoszą marce więcej szkód jak pożytku
    i gdyby to czytał ktoś z marketingu bora bora to raczej pochwały bys nie dostał.

  • 308. Data: 2013-11-08 09:30:43
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 09:14:02 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Jest utłuszczony w znikomym stopniu bo jest wyżej niż ta lampa.
    >
    > A w porównaniu do bory która wciągnęła by wszystko jak odkurzacz jest oazą
    >
    > czystości.

    Dziękuję :)))))

  • 309. Data: 2013-11-08 09:38:12
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    >Jeżeli sam nie odczuwasz takiej potrzeby, to musisz przyjąć na wiarę, że w
    >większości klienci z chęcią pozbywają się okapu jeżeli to mogą zrobić.

    Ale co z tym odcedzaniem? Właścieciel tego lokalu lata do ubikacji? Bo
    faktycznie zlewozmywaka nie widać :)))
    Ta kuchnia rzeczywiście służy do przyrządzania muesli z mlekiem.

    Ja po odcedzeniu odstawiam często makaron lub ziemniaki, czy choćby patelnię
    obok płyty na kratce.
    W ten sposób resztki oparów jakie się jeszcze tworzą wciąga okap.
    Co na to twoja bora?

    >Czyli próbujesz siebie, mnie i innych przekonać, że BORA jest be, bo zlew
    >jest za daleko?

    Owszem.
    Borę i kuchnię zaprojektował ten stolarz o którym wspomniałeś.
    Widać z marnym doświadczeniem jeśli chodzi o wiedzę na temat
    funkcjonalności.

  • 310. Data: 2013-11-08 09:40:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 09:09:12 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Właśnie o to chodzi, że w wypadku BORA nie musisz doprojektować "ładnego" >wyciągu
    i dzięki temu masz całkowitą swobodę w wyborze miejsca kuchni.
    Ok jakiś argument to jest, ale nie dla osób które robią dla siebie kuchnie w których
    gotowac będa a nie na pokaz.
    Równie dobrze możesz napisac ze bora bora mozna w sypialni zainstalowac.
    > Jeżeli sam nie odczuwasz takiej potrzeby, to musisz przyjąć na wiarę, że w
    >większości klienci z chęcią pozbywają się okapu jeżeli to mogą zrobić.

    Jakies badania ktoś robił ze tak piszeszz "większości"? Rzucisz linkiem kto to zbadał
    kiedy i jak?
    Bo ja na swoich obserwacjach polegam i raczej w 99% widze wyciągi

    > Czyli próbujesz siebie, mnie i innych przekonać, że BORA jest be, bo zlew >jest za
    daleko?
    Podałeś link do projektu kuchni i piszesz że ten projekt może być taki jak jest
    dzięki rozwiązaniu bor bora.
    A ja Tobie pisze ze w tym projekcie nie musi byc bora bora, może byc kazda płyta
    indukcyjna. Bora bora od "zwykłej" indukcji różni się kikunastokrotnie wyższą ceną i
    wbudowanym wyciągiem. W kuchni której projekt zapodałeś wycią jest zbyteczny bo nikt
    normalny tam gotował nie będzie a jak się nie gotuje to i wyciąg nie potrzebny.
    W tych dyskusjach roizwazamy uzytkowo bora bora. A użytkowo niestety jest sporo
    gorsza, mniej praktyczna od "zwykłej" indukcji+okapu.