  • 311. Data: 2013-11-08 09:48:53
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 09:40:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >wyciągu i dzięki temu masz całkowitą swobodę w wyborze miejsca kuchni.
    >
    > Ok jakiś argument to jest, ale nie dla osób które robią dla siebie kuchnie w
    których gotowac będa a nie na pokaz.

    > Równie dobrze możesz napisac ze bora bora mozna w sypialni zainstalowac.

    >większości klienci z chęcią pozbywają się okapu jeżeli to mogą zrobić.
    >

    > Jakies badania ktoś robił ze tak piszeszz "większości"? Rzucisz linkiem kto to
    zbadał kiedy i jak?

    > Bo ja na swoich obserwacjach polegam i raczej w 99% widze wyciągi

    A jakie blatowe wyciągi brali pod uwagę przy planowaniu wyposażenia kuchni?
    Nie mieli pojęcia, że takie coś istnieje, a okap koleżanka ma, wszyscy mają, w
    gazecie było ładne zdjęcie z wielką rura wiszącą od sufitu, więc kupili okap.

  • 312. Data: 2013-11-08 09:52:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 09:48:53 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
> [...]
    >gazecie było ładne zdjęcie z wielką rura wiszącą od sufitu, więc kupili okap.

    Ale przeciez od kilku dni Tobie piszemy że w trakcie normalnego użytkowania kuchni
    blatowe wyciągi mają więcej wad jak zalet. w sumie o to się ta dyskusja rozbija-
    wyciągi blatowe sa użytkowo gorsze i mniej praktyczne jeśli ktoś używa kuchni do
    gotowania. Wyciągi blatowe można sobie projektować tam gdzie kuchnia jest robiona
    pokaz.

  • 313. Data: 2013-11-08 10:10:16
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 09:52:37 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    gotowania. Wyciągi blatowe można sobie projektować tam gdzie kuchnia jest robiona

    Patrzysz z punku polskiego, gdzie te urządzenia rzeczywiście kupują ludzie bardziej
    majętni, którzy mogą częściej na mieście jadać, niż rzeczywiście gotować. Na tzw.
    zachodzie BORA jest kupowana przez tzw. zwykłych ludzi, którzy gotują i widzą
    korzystną różnicę.
    Tu masz przykład dyskusji takich użytkowników z osobami planującymi kuchnię.
    http://www.chefkoch.de/forum/2,8,638723/Muldenlueftu
    ng-Bora.html

    A dla pewności wymień proszę w punktach, te twoim zdaniem, wady, który czynią z BORA
    gorsze rozwiązanie w kuchni:

  • 314. Data: 2013-11-08 10:12:23
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

> [...]
    > wyciągi blatowe sa użytkowo gorsze
    > i mniej praktyczne jeśli ktoś używa kuchni do gotowania. Wyciągi

    Ja też mam wątpliwości co do sensu ekonomicznego, ale wybacz jakie masz
    doświadczenie z "wyciągami blatowymi", że piszesz o ich wadach czy
    zaletach? Piszesz tak jak byś już ich conajmniej kilka użytkował w swoim
    domu, a prawda jest taka, że Ciebie nawet nie stać jest na takie
    rozwiązanie. Dlatego porponuję powstrzymaj się przed tego typu
    wypowiedziami pseudoautorytatywnymi, bo tak naprawdę to guzik wiesz na
    ten temat. Tak samo i ja jak i większość ludzi wypowiadająca się na tej
    grupie pierwszy raz w życiu coś takiego widzi i do tego tylko "na
    obrazku"+.

  • 315. Data: 2013-11-08 10:14:07
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    "z wielką rura wiszącą od sufitu"

    Typowa gadka sekciarza marketingowego.
    A sufit ci nie przeszkadza? :)))

  • 316. Data: 2013-11-08 10:26:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 06:29:23 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Następny prześmiewca? Brak argumentów zastępujesz atakiem personalnym?
    > Może coś jednak merytorycznie?

    Wszystkie kilkanascie (jak nie dziesiat) postow wyzej pisalem merytorycznie
    - moze do nich sie odnies? :) Moim zdaniem temat zostal wyczerpany,
    bora zostala obnazona, slavo65 juz tylko jedzie argumentami personalnymi
    i obraza ludzi wiec watek sie wycyckal do cna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 317. Data: 2013-11-08 10:29:00
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:14:07 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > "z wielką rura wiszącą od sufitu"
    >

    > Typowa gadka sekciarza marketingowego.
    >
    > A sufit ci nie przeszkadza? :)))

    Nie. I nie spotkałem ludzi, którym sufit przeszkadza. Natomiast spotkałem ludzi,
    którym stalowa rura wisząca z sufitu przeszkadza. Uważasz ich za ofiarę marketingu?

  • 318. Data: 2013-11-08 10:34:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:10:16 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > A dla pewności wymień proszę w punktach, te twoim zdaniem, wady, który czynią z
    >BORA gorsze rozwiązanie w kuchni:
    Było juz kilka albo i kilkanascie razy.

  • 319. Data: 2013-11-08 10:35:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:29:00 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Nie. I nie spotkałem ludzi, którym sufit przeszkadza. Natomiast spotkałem ludzi,
    którym stalowa rura wisząca z sufitu przeszkadza. Uważasz ich za ofiarę marketingu?

    Odrazu rura:

    http://www.amica.com.pl/files/pl/photo_arrangements/
    Kuchnia%20niemiecka%2004.jpg

    Zle to wyglada? Moim zdaniem odlot.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 320. Data: 2013-11-08 10:40:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 07:44, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "MK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyściłeś kiedykolwiek instalację kanalizacyjną przy użyciu myjki
    > ciśnieniowej?
    > Skąd Wy bierzecie te informacje na temat wyciągania smrodu na skutek
    > pracy okapu?
    > Instalacja kanalizacyjna musi być szczelna i taka jest jeżeli jest
    > wykonana prawidłowo.

    To nie my, to Ergie w drugim wcieleniu dorabia ideologie. Nie pierwszy
    zreszta raz. Generalnie dobrze sie bawic i wiele nie przejmowac przy
    lekturze.

    Pozdro.. TK