  • Data: 2009-02-05 12:20:21
    Temat: Płytki na płytki i kilka pytań
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zamierzam kłaść płytki na podłodze bez zrywania istniejących. Trzymają się
    mocno, więc ... nie chce mi się bałaganić :-)
    Czy MUSZĘ potraktować je najpierw jakimś 'zajzajerem'? Czy wystarczy zwykły
    grunt?
    I druga rzecz: chciałbym kłaść NAJCIEŃSZĄ jak się tylko da w-wę kleju, żeby
    nie iść z poziomem podłogi zbytnio w górę. Jaki klej polecacie i na jaką
    najcieńszą (i trwałą) w-wę kleju mogę sobie pozwolić?
    I kolejne pytanie już z innej beczki:
    wiertarko-wkrętarka: jaki powinna mieć moment obrotowy, żeby przyzwoicie
    dawała sobie radę przy robótkach domowych (np. płyty g-k i wkręcanie ich do
    stelażu). Nie chodzi (zaznaczam!) o sprzęt super-profi. Szukam najtańszego z
    tych jeszcze znośnych.