  • Data: 2011-04-19 09:06:41
    Temat: Podbudowa pod kostkę granitową
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podjazd do garażu chcę wyłożyć kostką granitową.
    Podłoże mam gliniaste, więc planuję podjazd zrobić porządnie - i tak patrząc
    od spodu:
    1. geowłóknina,
    2. podbudowa z tłucznia (20cm),
    3. piasek (5cm),
    4. kostka (8cm).

    Tłucznia nie mam i musiałbym go kupić. Mam natomiast sporo kamienia polnego
    w bardzo różnych rozmiarach. Czy ktoś próbował robić podbudowę z kamienia
    polnego (niełupanego)? Ciekawy jestem czy sprawdzi się w praktyce, no i czy
    da się to zagęścić. Pomyślałem, że wykorzystam najpierw kamienie "pięściaki"
    i zasypię to żwirem o granulacji 3-5cm. Obawiam się tylko o stabilność
    takiej podbudowy, bo jeżeli chodzi o wodonośność wydaje mi się to być
    znakomitym rozwiązaniem.

    Pozdr.
    Krzysiek

    PS.
    Gdzieś wyczytałem, że można kostkę kłaść na suchym betonie, żeby nie
    porastała trawą. Czy w tamim układzie zamiast piasku sypie się suchy beton?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6053
    (20110418) __________