    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Podgrzewanie lustra w łazience- dylemat
    Date: Wed, 08 Jun 2011 19:11:56 +0200

    Witam wszystkich.
    Pytanie do użytkowników i budujących:
    Mam lustro o wymiarach 1m x 1,6m do wklejenia w kafelki w łazience.
    Chcę zastosować max 2 maty/folie grzejne, bo koszt oklejenia takiej powierzchni to
    majątek
    1.Na rynku dominuje Devi i zakładając,że wkleję 2 szt kabla grzejnego a na to
    lustro, mam
    nadzieję,że uzyskam teoretycznie coś jakby ramkę zaparowanego szkła wokół
    "odparowanego"
    Ale mam dylemat: owe kable są dość rzadko rozmieszczone, czy zatem zakładany efekt
    szlag trafi?

    2.Założenia podobne, ale tym razem wariant z folią grzejną przylepioną do
    lustra.Lustro przyklejam
    silikonem tylko w strefach wolnych od folii, czyli 20 cm ramka wokół.(Devi mówi,że
    folii sie nie
    klei do ścian)
    Czy lustro nie odpadnie? Jak przygotować wówczas podłoże?
    3. Czy są jakieś produkty konkurencyjne do Devi?

    R.