  • 141. Data: 2009-07-01 13:08:59
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:h2fm62$nob$1@news.onet.pl...

    > Na podstawie tego ze policja zabiła jednego Polaka w Kanadzie nie wyciagam
    > wniosku ze Policja morduje masowo Polaków w Kanadzie i ze kanadyjscy
    > Policjanci to mordercy

    Ale wierzysz mediom, ze cos takiego sie zdarzylo?

    > A czy ja gdziesś napisałem że w Chinach nie ma transplantologi?
    > Pewnie jest. I nie zdziwiłbym sie za barsdzo jakby okazało sie że jest na
    > dużo wyższym poziomie jak u nas.

    Ty naprawde nie wiesz o co chodzi?

    > Dokładnie tak i to stwierdzenie weź Sobie do serca.

    Tzn. mozna wywnioskowac cos o kondycji banku czy nie?

    > Bo ja jak na razie nie upieram się ze chiny to kraina mlekiem i miodem
    > płynąca itp.
    > A ty zaś kategorycznie twierdzisz ze jest inaczej

    Tzn. ja sugeruje, ze chiny to kraina mlekiem i miodem plynaca?

    > - a nie widziałeś nawet z zewnatrz tych całych Chin.
    > Na podstawie tego że jeden budynek się w Chinach przewrócił Ty wysuwasz
    > wnioski że ich budownictwo to katastrofa.

    Bzdura, niczego takiego nie napisalem. Zacznij czytac ze zrozumieniem po
    popadasz w coraz wieksza smiesznosc. To niejaki Boban sugeruje, ze
    chinczykom oczy na wierzch wyszlyby gdyby sie dowiedzieli, ze w polsce
    pociag moze jechac 440km przez siedem godzin. A ja twierdze, ze ktos kto
    pakuje takie teksty po prostu bredzi. Koniec.

  • 142. Data: 2009-07-01 13:38:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    Że się zdarzyłoto to raczej pewne ale jak było na prawde, kto zawinil to nie
    wiem
    Zresztą nigdzie nie napisałe że mediom wcale nie wierze tylko zawsze pisze
    ze mediom bezkrytycznie nie wierze.

    > Bo ja jak na razie nie upieram się ze chiny to kraina mlekiem i miodem
    >
    > Tzn. ja sugeruje, ze chiny to kraina mlekiem i miodem plynaca?

    Ty naprawde nie rozumiesz o czym pisze czy tylko udajesz?

    > Bzdura, niczego takiego nie napisalem.

    "No Jelonku, jeden porzyklad mamy na samym poczatku watka - mistrzowsko
    opanowana technologia stawiania prestizowych apartamentowcow. Uwielbiam
    kolesi, co Tam Byli I Dzieki Temu Wszystko Wiedza Najlepiej - ja nie bylem,
    ale zdjecia widze."

    > popadasz w coraz wieksza smiesznosc. To niejaki Boban sugeruje,

    Dziwne masz poczucie humoru;)))

    > chinczykom oczy na wierzch wyszlyby gdyby sie dowiedzieli, ze w polsce
    > pociag moze jechac 440km przez siedem godzin.

    Nie wiem jak Chinczykom ale Ciebie powinny takie absurdy conajmniej
    śmieszyć. A takich dziwnych spraw jest u nas sporo: pociagi jadące 50km na
    godzine, nowwo wybudowana droga nadajaca sie po pół roku do remontu, nasi
    drogowcy nawet jak dziure w asfalcie łataja to załatają tak że zamiast
    dziury jest górka. Takich absurdów jest u nas sporo ale i tak uważam ze
    jesteśmy w miarę cywilizowanym krajem.
    Ale technologicznie to myślę ze Chiny nas wyprzedzają.
    A jak ktoś uważa ze łamia tam prawa człowieka itp to niech np bojkotuje ich
    produkty niekupując ich;)))

    > Koniec.

    Koniec?

  • 143. Data: 2009-07-01 13:57:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie wiem jak Chinczykom ale Ciebie powinny takie absurdy conajmniej
    > śmieszyć.

    I kolejna zmiana temtu. Widze, ze z Toba mozna tak w kolko, bedziesz rznal
    glupa, zmienial temat i sie wil.

    EOT

  • 144. Data: 2009-07-01 14:00:48
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    > ciekawe czemu, skoro Chiny to taki raj na ziemi, a Ameryka jest taka
    > straszna.
    >
    > odwieczne pytanie, czemu ludzie chca emigrowac do tego strasznego kraju choć
    > ich kraje to takie prawdziwe raje na ziemi

    Ameryka byla rajem finansowym w czasie "komuny", ktora byla wrogiem nr jeden i
    trzeba bylo pokazac roznice. Ale z upadkiem "komuny" ten raj sie skonczyl albo
    inaczej, nastaje tu komuna rzadzona przez klike ludzi, ktorzy maja punkty za
    pochodzenie. Podobnie zreszta jak u nas. Demokracja; jak nie masz pieniedzy i
    to duuuzo to zapomnij ze Cie nawet jakim lokalnym kacykiem wybiora; media juz
    zadbaja o to by Cie osmieszyc a jak bedziesz za bardzo podskakiwal to i na to
    maja wypracowane sposoby w tym poza prawne. W najblizszych dniach odbedzie sie
    feta pogrzebowa niejakiego Majkela...
    Teraz panuje "terroryzm"; trzeba gawiedzi wskazc wroga by usprawiedliwic
    skrajne niesprawiedliwosci spoleczne gdy 95 proc. kapitalu znajduje sie w
    rekach 5 procent ludzi. Pozyjom uwidim:)
    Ludzie normalnie klepia bide, wielu jest zadluzonych po uszy, to co pokazuja
    na filmach, te piekne samochody, balangi, domy, to wszystko kupowane na
    kredyt, albo raty z trudem splacane przez dziesieciolecia.
    Zauwaz, ze jak tu kupilem dom i policzylem ile zaplace w sumie tych "niskich
    rat" wyszlo mi dokladnie drugie tyle. Czyli jeden dom kupujesz dla siebie a
    drugi taki sam - bankierom. A sredni roczny podatek od nieruchomosci licza
    sobie jako poltora procent jego rynkowej wartosci. Policz ile bedziesz placil
    jak wprowadza te w pelni demokratyczne stawki w Polsce. Ponadto obcinaja ci
    place o ponad 20 procent (tez podatek) a jak pojdziesz do sklepu to jeszcze
    placisz 7-9 procent podatku, podobno na murzynow.
    A ha, kilka dni temu nieznaczna ilosci glosow przeglosowali tu ustawe na temat
    ocieplenia, globalnego oczywiscie. Kazdy rolnik postepowy bedzie placil 170
    dolarow rocznie od kazdej krowy bo one na pastwiskach baki puszczaja i te gazy
    ciplarniane, ktore sa nastepnym w kolejce wrogiem ludu pracujacego miast i
    wsi, wydzielaja...
    To tak w skrocie bo ide do roboty i bardzo sie ciesze, ze ja jeszcze mam.
    Pzdr.
    Tornad

  • 145. Data: 2009-07-01 14:08:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > I kolejna zmiana temtu. Widze, ze z Toba mozna tak w kolko,

    Twoj jakość dyskusji określają poniższe cytatyz Twoich wypowiedzi. :

    -Sam jestes zascianek
    - Ale co Ci bede tlumaczyl trollusiu.
    J-estes glupi czy udajesz, ze nie widzisz jak bardzo naciagasz
    rzeczywistosc?
    -piszesz jak typowy bezrefleksyjny turysta imbecyl
    -bedziesz rznal glupa, zmienial temat i sie wil.

    Krzysiek

  • 146. Data: 2009-07-01 14:29:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > rzeczywistosc?
    > -piszesz jak typowy bezrefleksyjny turysta imbecyl
    > -bedziesz rznal glupa, zmienial temat i sie wil.

    Jakosc Twoich argumentow potwierdza powyzsza manipulacja - prymitywne
    wycinanie z kontekstu. Nie wiem co chciales osiagnac, pewnie Ci emo
    strasznie odbilo.

    PLONK

    BTW. Nie boje sie tego powiedziec wprost - uwazam, ze jestes po prostu
    glupi.

  • 147. Data: 2009-07-01 16:56:16
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > zalewowych bez budownictwa. Sensowna jest rozsądna polityka zalesiania
    > terenow w zlewniach rzek tak aby powstawały naturalne bufory wody
    > opadowej, sensowne ejst ograniczenie bezmyślego "regulowania" cieków
    > wodnych, które w znakomity sposób przyspiesza spływ wody do rzek i
    > powiększa fale powodziowe. Niemcy z tego co wiem prowadzą od jakiegoś
    > czasu prace deregulacyjne, ponieważ przkonali się że zrobienie z rzek
    > betonowych kanałów powoduje opłakane skutki podczas dużych opadów deszczu.

    > tylko że tamte kredyty poszły na konsumpcję,

    A obecne na co innego? ;-)

    > też miałem właśnie takie wrażenie ze to są gołe rury z betonu bez grama
    > zbrojenia
    na ostatniej fotce widać ze JEDEN był zabetonowany..... ;-)

    pozdr.
    Michał

  • 148. Data: 2009-07-01 22:27:45
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Tornad" <t...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > ktorego nie przejedlismy; budowano huty, zapory, potrzebna byla zachodnia
    > technologia, kupowalo sie nowoczesne maszyny, fabryki, linie
    > technologiczne.
    > Moj instytut, w ktorym pracowalem dostal z tego "az" 5 tysiecy dolarow za
    > co
    > kupilismy szwedzkie urzadzenie, ktore sluzy bezawaryjnie do dzis czyli
    > ponad
    > 30 lat. No ale wg Ciebie dlug ten przejedlismy a teraz niby inwestujemy
    > kupujac za granica zaplesniale zboze. A Leppera, ktory sie temu

    Ja byłem całym sercem za Lepperem wysypującym zboże. W tamtych czasach nic
    się nie opłacało produkować, bo komponenty były oclone, a gotowe produkty
    były zwolnione z cła.
    Miał rację chłop.

  • 149. Data: 2009-07-01 22:33:38
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Tornad" <t...@v...pl> wrote in message
    > Teraz akurat pracuje u Chinczyka. Na co mi to na stare lata przyszlo.
    > Facet
    > normalny, podal kody, zostawil klucz, w lot pojmuje wzystkie sprawy
    > techniczne, ma park narzedziowy godny pozazdroszczenia i jeszcze sie
    > usprawiedliwia, ze sam by sobie to zrobil ale mu sie nie oplaca ma dobrze
    > platna prace i woli "dzab" zlecic fachowcowi. Po angielsku mowi ze
    > specyficznym akcentem i co najciekawsze, pokazal mi gdzie stoi zrodlana
    > woda,
    > co sie tu rodowitym tubylcom rzadko zdarza.

    Jesteś moim wzorem człowieka :-)
    Podpisuję się pod każdym postem, który piszesz :-)
    Jesteś rozważnym wykonawcą i mądrym życiowo człowiekiem :-)

  • 150. Data: 2009-07-01 22:36:14
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > ciekawe czemu, skoro Chiny to taki raj na ziemi, a Ameryka jest taka
    > straszna.

    Ameryka to sie robi bandycki kraj. Jeszcze trochę tej buty i świat im zrobi
    kuku. Już powoli wszyscy mają dosyć tego. Amerykańskie firmy może są an Wall
    Street ale fabryki mają w Ningbo Cixi na pograniczu HK :-)