    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Date: Wed, 1 Jul 2009 15:38:33 +0200
    <h25v9r$b8l$1@news.dialog.net.pl> <h25vui$r2c$1@news.onet.pl>
    <h263hq$lh9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h265tb$i32$1@opal.futuro.pl>
    <h28330$4b5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h2cmqs$sc5$1@inews.gazeta.pl>
    <h2cu83$joa$1@opal.futuro.pl> <h2d1c5$88v$1@news.onet.pl>
    <h2d3ts$dq1$1@inews.gazeta.pl> <h2dmk3$ets$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2f216$g02$1@inews.gazeta.pl> <h2f9j9$n3t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2fdej$tip$1@news.onet.pl> <h2fe8f$9n$1@news.onet.pl>
    <h2fie8$qc9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h2fjsi$gcg$1@news.onet.pl>
    <h2fkvb$a98$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h2fm62$nob$1@news.onet.pl>
    <h2fnnr$dsq$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    news:h2fnnr$dsq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

    Że się zdarzyłoto to raczej pewne ale jak było na prawde, kto zawinil to nie
    wiem
    Zresztą nigdzie nie napisałe że mediom wcale nie wierze tylko zawsze pisze
    ze mediom bezkrytycznie nie wierze.

    > Bo ja jak na razie nie upieram się ze chiny to kraina mlekiem i miodem
    >
    > Tzn. ja sugeruje, ze chiny to kraina mlekiem i miodem plynaca?

    Ty naprawde nie rozumiesz o czym pisze czy tylko udajesz?

    > Bzdura, niczego takiego nie napisalem.

    "No Jelonku, jeden porzyklad mamy na samym poczatku watka - mistrzowsko
    opanowana technologia stawiania prestizowych apartamentowcow. Uwielbiam
    kolesi, co Tam Byli I Dzieki Temu Wszystko Wiedza Najlepiej - ja nie bylem,
    ale zdjecia widze."

    > popadasz w coraz wieksza smiesznosc. To niejaki Boban sugeruje,

    Dziwne masz poczucie humoru;)))

    > chinczykom oczy na wierzch wyszlyby gdyby sie dowiedzieli, ze w polsce
    > pociag moze jechac 440km przez siedem godzin.

    Nie wiem jak Chinczykom ale Ciebie powinny takie absurdy conajmniej
    śmieszyć. A takich dziwnych spraw jest u nas sporo: pociagi jadące 50km na
    godzine, nowwo wybudowana droga nadajaca sie po pół roku do remontu, nasi
    drogowcy nawet jak dziure w asfalcie łataja to załatają tak że zamiast
    dziury jest górka. Takich absurdów jest u nas sporo ale i tak uważam ze
    jesteśmy w miarę cywilizowanym krajem.
    Ale technologicznie to myślę ze Chiny nas wyprzedzają.
    A jak ktoś uważa ze łamia tam prawa człowieka itp to niech np bojkotuje ich
    produkty niekupując ich;)))

    > Koniec.

    Koniec?