  • 21. Data: 2009-03-18 08:55:54
    Temat: Re: Pompa ciepła
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    > Gdzie taka promocja;)))?

    > Czyli pewnie tu tobie wlicza cene pompy

    :)
    sprawy rodzinne,
    mam mozliwosci dostania pompy od 10 do 17kW

  • 22. Data: 2009-03-18 09:18:54
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]

    A do kamnalizy ?

  • 23. Data: 2009-03-18 09:20:57
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]

    Te pompy ciepła to jest jakaś mina. Ci co je maja i ich znam wychwalają ale
    maja w domu bardzo zimno, wprowadzili nawet terror energetyczny oraz głównie
    palą w kominkach. Rąbią już stare meble :-)

  • 24. Data: 2009-03-18 09:32:57
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 18 Mar, 10:18, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    > "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > A do kamnalizy ?

    To nie jest dobry pomysł ... ;-)
    Jeżeli nie odstrasza Cię mandat i ewentualne odcięcie od kanalizy, to
    pomyśl ile kosztuje (środowisko, gminę itp) niepotrzebne przetworzenie
    ton wody....

    Oprócz tego jeżeli będziesz ciągle tylko odpompowywał wodę z działki,
    to w końcu Ci się to uda ....
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 25. Data: 2009-03-18 10:04:07
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 18 Mar, 10:18, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    > "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > A do kamnalizy ?

    To nie jest dobry pomysł ... ;-)

    Eee tam co za różnica czy zlewacie wodę do kanalizy czy palicie butelki i
    wszelkie śmieci w ognisku na działce :-)
    Ile u was kosztuje wywóz śmieci, a ile paczka zapałek ?

  • 26. Data: 2009-03-18 10:16:22
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Jeszcze pytanie pomocnicze :-)

    Czy segregujecie śmieci w domkach? To znaczy czy segregujecie na te co można
    spalić i te, które trzeba wywalić do kubła ? :-)

  • 27. Data: 2009-03-18 11:15:21
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    kiki pisze:

    > Te pompy ciepła to jest jakaś mina. Ci co je maja i ich znam wychwalają ale
    > maja w domu bardzo zimno, wprowadzili nawet terror energetyczny oraz głównie
    > palą w kominkach. Rąbią już stare meble :-)

    Terror wprowadzają nie ci, którzy mają pompy ciepła tylko ci, którzy
    chcą oszczędzać. Tak samo znam ludzi, którzy mając kotły na groszek
    trzymają 16 stopni w domu. Brrr...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 28. Data: 2009-03-18 16:55:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    > Jeszcze pytanie pomocnicze :-)
    >
    > Czy segregujecie śmieci w domkach? To znaczy czy segregujecie na te co
    > można spalić i te, które trzeba wywalić do kubła ? :-)

    No ja segreguje i w kondensacyjnym kotle gazowym mam zamiar spalic to co
    przez rok nazbieram.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2009-03-18 19:22:45
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 18 Mar, 17:55, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w
    wiadomościnews:gpqhl4$mpe$1@opal.futuro.pl...

    > No ja segreguje i w kondensacyjnym kotle gazowym mam zamiar spalic to co
    > przez rok nazbieram.

    A ja będę palił puszki metalowe w pompie ciepła... ponoć tak wszyscy
    robią więc ja też....
    ;-)

  • 30. Data: 2009-03-18 19:56:34
    Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    o czym gaworzycie
    temperatura na wyjściu może być 30 stopni
    ważna jest wydajność pompy cieplnej
    na chałupę potrzebujesz ok 25 kW