  • 1. Data: 2013-07-23 17:45:39
    Temat: Szkło i wanna akrylowa
    Od: "Radomir" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie dość luźno powiązane z grupą, ale chyba jednak ta grupa jest
    najlepsza. Zdarzyła się nieprzyjemna historia - jedna z dwóch szyb parawanu
    nawannowego stłukła się i wpadła w postaci stłuczki (głównie) do wanny.
    Wanna jest akrylowa. I teraz pytanie - czy wanna po takiej akcji nadaje się
    jeszcze do użytku, czy też trzeba ją wymienić, bo małe cząstki szkła mogą
    uszkodzić ciało użytkownika?

    Pzdr
    RK

  • 2. Data: 2013-07-23 19:50:36
    Temat: Re: Szkło i wanna akrylowa
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-07-23 17:45, Radomir pisze:
> [...]
    > akcji nadaje się jeszcze do użytku, czy też trzeba ją wymienić, bo małe
    > cząstki szkła mogą uszkodzić ciało użytkownika?

    odkurzacz, szmata, mycie, płukanie i po sprawie.

  • 3. Data: 2013-07-23 23:54:39
    Od: morghul <m...@t...pl>

    > akcji nadaje się jeszcze do użytku, czy też trzeba ją wymienić, bo małe
    > cząstki szkła mogą uszkodzić ciało użytkownika?

    Ty tak na poważnie pytasz?

    morghul

  • 4. Data: 2013-07-24 15:26:56
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "morghul" <m...@t...pl> wrote in message
    > Ty tak na poważnie pytasz?

    pewnie tak, wyglada na to ze kogutek sie jednak doczeka :D

  • 5. Data: 2013-07-24 16:13:16
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 lipca 2013 15:26:56 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
    > "morghul" <m...@t...pl> wrote in message

    > pewnie tak, wyglada na to ze kogutek sie jednak doczeka :D

    Czy zadane w temacie pytanie nie wyczerpuje warunków pytania na które czekam?

  • 6. Data: 2013-07-24 17:41:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Czy zadane w temacie pytanie nie wyczerpuje warunków pytania na które czekam?

    no w sumie tak, to na co czekasz jest jak by nie patrzec znacznie bardziej
    skomplikowane technicznie niz splukanie wanny

  • 7. Data: 2013-07-25 11:34:34
    Od: "Radomir" <r...@w...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał:

    > no w sumie tak, to na co czekasz jest jak by nie patrzec znacznie bardziej
    > skomplikowane technicznie niz splukanie wanny

    Zapewniam, że samo spłukanie nie wystarczyło - przynajmniej cztery kawałki
    szkła były wbite (3 w dno wanny, 1 w ścianę boczną).

  • 8. Data: 2013-07-25 13:40:04
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-07-25 11:34, Radomir pisze:
    > Zapewniam, że samo spłukanie nie wystarczyło - przynajmniej cztery
    > kawałki szkła były wbite (3 w dno wanny, 1 w ścianę boczną).

    Tylko po co z czymś takim na grupę??
    Pierwszy raz w życiu coś Ci się stłukło w drobny mak?

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 9. Data: 2013-07-25 14:05:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 11:34:34 UTC+2 użytkownik Radomir napisał:
    > Zapewniam, że samo spłukanie nie wystarczyło - przynajmniej cztery kawałki
    > szkła były wbite (3 w dno wanny, 1 w ścianę boczną).

    Kurcze co to za parawan był ze potłukł się na ostre kawałki.
    Takie rzeczy to powinny być ze szkła bezpiecznego co się tłucze na drobne kuleczki.

  • 10. Data: 2013-07-26 00:18:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 11:34:34 UTC+2 użytkownik Radomir napisał:

    > Zapewniam, że samo spłukanie nie wystarczyło - przynajmniej cztery kawałki
    > szkła były wbite (3 w dno wanny, 1 w ścianę boczną).

    Bo to zle kawalki byly...

    --
    Adam Sz.