  • 11. Data: 2011-10-02 19:55:06
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę rok 1937
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j6aetb$ad8$1@opal.futuro.pl...

    > Ja też potwierdzam. Prędzej cie oszuka rodak niż producent chińczyk.
    > Oczywiście sa i oszuści, podszywacze jak wszędzie ale jak fabryka jest
    > pewna to bez kłopotu.
    > To europejczycy udają firmy z chin i kradna pieniądze. Tam jak zgłosisz na
    > oszusta to kula w łeb. Oni o tym wiedzą.

    Ech Kiki, mozesz tak myslec.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2011-10-02 19:58:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Ech Kiki, mozesz tak myslec.

    A ile razy byłeś w chinach ?A ili chińczyków masz na skype? ja mam
    kilkudiesięciu i żaden mnie nie oszukał.

  • 13. Data: 2011-10-02 20:10:01
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > A ile razy byłeś w chinach ?A ili chińczyków masz na skype? ja mam
    > kilkudiesięciu i żaden mnie nie oszukał.

    A czemu mam sie z Toba wyliczac? Wiem co wiem i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2011-10-02 20:15:56
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > Chinczycy to oszusci. Kiki tylko jakos ich nad wyraz uwielbia. A prawda
    > niestety jest smutna. Umawiasz sie na cene, pozniej mowia, ze cena owszem
    > ta, ale nie w dolarach tylko w euro, choc wczesniej rozmawiales o
    > dolarach. :-)
    > Podejzewam, ze tak samo bylo z autostrada.

    Nie masz żadnych podstaw aby tak twierdzić
    SJS

  • 15. Data: 2011-10-02 20:30:01
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie masz żadnych podstaw aby tak twierdzić

    No to sporo o mnie wiesz. Gratuluje.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2011-10-02 20:38:24
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No to sporo o mnie wiesz. Gratuluje.

    O tobie czy twoich doświadczeniach?
    SJS

  • 17. Data: 2011-10-02 20:40:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > O tobie czy twoich doświadczeniach?

    Wszystko jedno skoro wiesz.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2011-10-02 20:48:54
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Wszystko jedno skoro wiesz.

    Jest taka zasada przestrzegana w normalnym świecie
    Najpierw udokumentowanie a później wnioski
    Nie podałeś żadnych faktów które by poświadczały nieuczciwość Chińczyków
    "Podejzewam, ze tak samo bylo z autostrada." - to twoja wypowiedź
    Wynika z tego jasno, że mylisz fakty z sugestiami
    SJS

  • 19. Data: 2011-10-02 20:59:56
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > "Podejzewam, ze tak samo bylo z autostrada." - to twoja wypowiedź
    > Wynika z tego jasno, że mylisz fakty z sugestiami

    Jest taka zasada przestrzegana w normalnym swiecie, ze zanim komus sie cos
    zarzuci to trzeba poznac semantyke slow, tu "twierdzic" i "podejrzewam".
    Rozumienie luznej dyskusji jednoznacznie jest pomyleniem celu i moze
    realizuj sie tu troche mniej.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2011-10-02 21:03:17
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zarzuci to trzeba poznac semantyke slow, tu "twierdzic" i "podejrzewam".
    > Rozumienie luznej dyskusji jednoznacznie jest pomyleniem celu i moze

    Nie przedstawiłeś żadnych dowodów nieuczciwości Chińczyków
    za to rzuciłeś podejrzenie więc nie gniewaj się Maniek ale własnie
    skończyłem z toba wymianę zdań poniewaz jest to strata czasu
    Może w innym temacie masz jakąś wiedzę - poczekam, poczytam albo cie do
    wora wrzucę jako pieniacza
    SJS