  • 21. Data: 2011-10-02 21:14:12
    Temat: Re: Pozwolenie na budowę rok 1937
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j6ajin$if7$1@news.onet.pl...

    > Nie przedstawiłeś żadnych dowodów nieuczciwości Chińczyków
    > za to rzuciłeś podejrzenie więc nie gniewaj się Maniek ale własnie
    > skończyłem z toba wymianę zdań poniewaz jest to strata czasu

    Ja sie nie gniewam, nie trac czasu. Zastanow sie lekko nad tym co piszesz.
    Oczekujesz dowodow? A co ja mam na publicznym forum opisywac prywatne
    doswiadczenia? Moze jeszcze sie tu przedstawie, podam kwoty transakcji, czy
    skany faktur? Napisalem chyba wyraznie o negocjowanych cenach, tylko waluta
    na koniec jakos dziwnie sie nie zgadzala, choc wczesniej byla oczywista.
    Zatrudnienie rezydenta do pilnowania umow pewnie tez Cie nie przekona, bo
    nie ma dowodow. To o czym mamy rozmawiac?

    > Może w innym temacie masz jakąś wiedzę - poczekam, poczytam albo cie do
    > wora wrzucę jako pieniacza

    Wrzuc do wora jako pieniacza, bo prywatnych dowodow jakich oczekujesz z
    mojej strony raczej nigdy nie uswiadczysz.

    TK

  • 22. Data: 2011-10-02 22:31:06
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > A czemu mam sie z Toba wyliczac? Wiem co wiem i tyle.

    Tk jak z duszą kto ją ma, a kto nie ma :-)

  • 23. Data: 2011-10-03 04:13:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Ja też potwierdzam. Prędzej cie oszuka rodak niż producent chińczyk.
    > Oczywiście sa i oszuści, podszywacze jak wszędzie ale jak fabryka
    > jest pewna to bez kłopotu.
    > To europejczycy udają firmy z chin i kradna pieniądze. Tam jak
    > zgłosisz na oszusta to kula w łeb. Oni o tym wiedzą.

    tja...

    chyba, że to firma jakiegoś kacyka z partii wtedy to ten co zgłosi oszusta
    trafi do aresztu i okaże sie przestępcą.

  • 24. Data: 2011-10-03 08:57:14
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Tk jak z duszą kto ją ma, a kto nie ma :-)

    No tak, ale ja zawsze mam nadzieje w przeciwienstwie do Ciebie. :-)
    Innymi slowy wg. Twojego postrzegania swiata, nic nie ma sensu. :-)

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2011-10-03 09:40:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2011 06:57, SJS pisze:

    > Bo co? Łapówek nie dają? - przykład autostrady, cztery miesiące na
    > każdym etapie przyjętego etapu budowy autostrady zwlekano z wypłatami aż
    > ich udupiono

    Bujda - chinole dostawali kasę na bieżąco, a podwykonawcom nie
    wypłacali, chamy niemyte.

  • 26. Data: 2011-10-03 09:42:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2011 21:43, kiki pisze:

    > To europejczycy udają firmy z chin i kradna pieniądze. Tam jak zgłosisz
    > na oszusta to kula w łeb. Oni o tym wiedzą.

    A w Rosji Radzieckiej była taka wolność i dobrobyt - a w Europie w tym
    czasie ludzie z głodu korę z drzew jedli.

  • 27. Data: 2011-10-03 09:48:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Autostrad dziś niedojdy nie potrafią budować
    > SJS

    Zatrudnij się za pół minimum socjalnego bez ubezpieczenia, znajdź tysiąc
    podobnych frajerów to autostrada powstanie migiem!

  • 28. Data: 2011-10-03 10:16:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A w Rosji Radzieckiej była taka wolność i dobrobyt - a w Europie w tym
    > czasie ludzie z głodu korę z drzew jedli.

    równość panie była...

  • 29. Data: 2011-10-03 12:47:20
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Bujda - chinole dostawali kasę na bieżąco, a podwykonawcom nie
    > wypłacali, chamy niemyte.

    Jeżeli pracowali tak jak u nas na budowach to powinni byli jeszcze dopłacać
    :-)
    Idę o zakład, że podwykonawcy lali na robotę.

  • 30. Data: 2011-10-03 13:14:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.10.2011 14:47, kiki pisze:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > Jeżeli pracowali tak jak u nas na budowach to powinni byli jeszcze
    > dopłacać :-)
    > Idę o zakład, że podwykonawcy lali na robotę.

    Tobie chińska ambasada za taką propagandę płaci?

    Oczerniasz ludzi, którzy pracowali w większości uczciwie, a pieniędzy
    jeszcze nie dostali.

    Jak tak kochasz tych zasmarkanych naciągaczy, to won do ChRLD!