  • 11. Data: 2009-03-20 08:10:29
    Temat: Re: Problem z syfonem
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Taki syfon
    > http://allegro.pl/item580536770_syfon_do_brodzika_fi
    _90_alcaplast.html

    > W brodziku nie odprowadza wody przy dużym napływie mimo, że spadek rury
    > pod spodem jest. Jak mu wyjmę wnętrzności to woda leci dobrze ale nie
    > syfonuje. Co tu zrobić? Czy inny syfon poprawi sytuację i zmniejszy opory
    > przepływu ?

    kolejny dowód na to że dobry syfon to nie tak łatwo zaprojektować
    syfony kupuje tylko Viegi, ot taka fanaberia...

    pod prysznicem używam coś takiego :
    http://www.123armatura.pl/Produkty/Viega/Syfon-Viega
    -brodzikowy-Domoplex-EX-6928EX_552.html

    i poza okresowym czyszczeniem z włosów nie mam z nim zadnych problemów od
    wielu lat

  • 12. Data: 2009-03-20 08:59:58
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
> [...]
    > pod spodem jest. Jak mu wyjmę wnętrzności to woda leci dobrze ale nie
    > syfonuje. Co tu zrobić? Czy inny syfon poprawi sytuację i zmniejszy opory

    Nie strasz!
    Mam taki sam syfon.
    Brodzik jeszcze nie zmontowany.

    Pzdr
    J23

  • 13. Data: 2009-03-20 12:47:26
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Mam taki sam syfon.
    > Brodzik jeszcze nie zmontowany.

    zmiana teraz to kilkadziesiat złotych,
    potem.... strach sie bać

    a jak nowy nieuzywany to na zwrocie coś może jeszcze zaoszczędzisz

  • 14. Data: 2009-03-20 17:29:03
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > zmiana teraz to kilkadziesiat złotych,
    > potem.... strach sie bać
    >
    > a jak nowy nieuzywany to na zwrocie coś może jeszcze zaoszczędzisz

    Mam dostęp z sąsiedniego pomieszczenia (kotłowni)
    więc wymiankę da się zrobić, ale dla pewności
    przetestuje po położeniu samego brodzika.

    Pzdr
    J23

  • 15. Data: 2009-03-21 17:21:02
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    kiki pisze:

> [...]
    > Co tu zrobić? Czy inny syfon poprawi sytuację i zmniejszy opory przepływu ?

    Spadek niewazny, jesli jest. Brodziki to płytkie miski.
    Za mały słup wody, by dynamicznie przebić sie przez syfon.

    Jakbys wylewal na podloge a nie do rury kanalizacyjnej,
    byloby tak samo.

    pozdro
    --
    A S

  • 16. Data: 2009-03-21 21:52:18
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message

    > Spadek niewazny, jesli jest. Brodziki to płytkie miski.
    > Za mały słup wody, by dynamicznie przebić sie przez syfon.
    >
    > Jakbys wylewal na podloge a nie do rury kanalizacyjnej,
    > byloby tak samo.

    Kupiłem 2 inne syfony. Jeden ssał super i a drugi trochę słabiej ale też
    dobrze. Z tym, że ten najlepszy był tak zbudowany, że przy przykręcaniu pękł
    taki pierścien. Muszę zrobic fotki żeby pokazac jakich nie kupować.
    Generalnie mina z tymi syfonami. Jak ciągnie wodę jak szalony to mocowanie
    zaprojektowane przez kretyna.

  • 17. Data: 2009-03-21 22:18:32
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    >....... Muszę zrobic fotki żeby pokazac jakich nie kupować. Generalnie mina
    >z tymi syfonami. Jak ciągnie wodę jak szalony to mocowanie zaprojektowane
    >przez kretyna.

    To by było dobre.
    Coś w rodzaju "tych klientów nie obsługujemy".

    Zgodzę się że niektóre np. takie ładne
    ale strach przykręcać.
    Ktoś "zerżnął" z jakiegoś wzorca i "uprościł"
    konstrucje aby koszty zmniejszyć.
    Taki "wyrób czekoladopodobny".

    Pzdr
    J23

  • 18. Data: 2009-03-21 22:20:38
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "J23" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zgodzę się że niektóre np. takie ładne
    > ale strach przykręcać.
    > Ktoś "zerżnął" z jakiegoś wzorca i "uprościł"
    > konstrucje aby koszty zmniejszyć.
    > Taki "wyrób czekoladopodobny".

    Ide zrobić zdjęcia :-)

  • 19. Data: 2009-03-21 22:43:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]

    > Generalnie mina z tymi syfonami. Jak ciągnie wodę jak szalony to mocowanie

    Trzeba bylo olac te kamienne snobistyczne brodziki i zamontowac sobie odplyw
    liniowy w posadzce, posadzke wykonczyc kamieniem, a nie wiedzial bys co to
    syfon.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-03-22 14:37:58
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Maniek4 pisze:

> [...]
    > liniowy w posadzce, posadzke wykonczyc kamieniem, a nie wiedzial bys co to

    No ale tez z syfonem? Bo jechaloby szambem.
    --
    A S