  • 1. Data: 2010-09-16 17:54:14
    Temat: Prostowanie wierteł?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam,
    Wiertło 50 cm i drugie 25 cm do betonu- SDS, Gdzieś się lekko pogięły i mają
    strasznie denerwujące
    bicie promieniowe.
    Można to jakoś wyprostować (sprężyste są paskudy) czy tylko śmietnik?
    R.

  • 2. Data: 2010-09-16 18:41:12
    Temat: Re: Prostowanie wierteł?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mają strasznie denerwujące bicie promieniowe.
    > Można to jakoś wyprostować (sprężyste są paskudy) czy tylko śmietnik?

    Bardzo trudna rzecz, nie tyle z powodu sprezystosci co z powodu znalezienia
    miejsca w ktore trzeba puknac i z odpowiednia sila zeby nie przegiac.
    Niestety to nie jest gladki drut.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2010-09-16 19:11:55
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > mają strasznie denerwujące bicie promieniowe.
    > Można to jakoś wyprostować (sprężyste są paskudy) czy tylko śmietnik?

    moze firma która prostuje lagi w motocyklach?

    b.

  • 4. Data: 2010-09-16 20:16:53
    Temat: Re: Prostowanie wierte??
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-09-2010 o 20:41:12 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > znalezienia
    > miejsca w ktore trzeba puknac i z odpowiednia sila zeby nie przegiac.
    ALe wykonalne, kawałek płyty, przetoczyć wiertło kilka razy aby zobaczyć
    górkę,
    złapać opowiednio na beton i stuknąć średnio 2k młotkiem, a jak skrzywione
    na uchwycie to zapiąć do uchwytu, pokręcić i na imadle prostować.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2010-09-17 10:35:16
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Bardziej imadło.Spróbuję.Stuknąłem lżejszym młotkiem i są wgniecenia...

  • 6. Data: 2010-09-17 11:04:34
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > mają strasznie denerwujące bicie promieniowe.
    > Można to jakoś wyprostować (sprężyste są paskudy) czy tylko śmietnik?

    Mozna, pytanie tylko po co i czy sie oplaca robota...

  • 7. Data: 2010-09-17 11:49:41
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 16 Wrz, 19:54, Rentier <f...@g...com> wrote:
> [...]
    strasznie denerwujące
    > bicie promieniowe.
    > Można to jakoś wyprostować (sprężyste są paskudy) czy tylko śmietnik?

    Pewnie jakoś można np. imadło, prasa etc. (młotek sugerowany wcześniej
    wymaga dużej wprawy, albo przegnie albo zgniecie pióra).
    Jedak warto to robić dla dokończenia roboty czy jakiejś pojedynczej
    dziury, bo wiertło raz skrzywione dalej krzywi się samo.

    --
    ZZ@private

  • 8. Data: 2010-09-17 11:50:25
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>