  • 1. Data: 2010-09-16 17:40:43
    Temat: wykrywacz kabli w ścianie
    Od: Mexico <c...@g...com>

    Czy takie proste urządzonko spełnia swoje zadanie:
    http://allegro.pl/wykrywacz-metalu-przewodow-pod-nap
    ieciem-tanio-i1215507587.html
    Ktoś to testował? Do jakiej grubosci tynku wykrywa metal/napięcie w
    kablu ?

  • 2. Data: 2010-09-16 18:10:33
    Temat: Re: wykrywacz kabli w ścianie
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    ieciem-tanio-
    i1215507587.html
    > Ktoś to testował? Do jakiej grubosci tynku wykrywa metal/napięcie w
    Szkoda pieniędzy.
    Produkt całkowicie do d..py.
    Wykrywa wszystko albo nic (w zależności od ustawionego wzmocnienia).

    Zbyszek

  • 3. Data: 2010-09-16 20:06:01
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Badziew. Miałem prawie identyczny i po pierwszym użyciu kupiłem Boscha.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/