  • 1. Data: 2012-09-28 08:45:22
    Temat: Przewiazki w sciankach dzialowych
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Ze wzgledu na koszty chce zastosowac do izolacji scianek dzialowych
    zwykla welne z maty. Wyczytalem ze przy takiej welnie nalezy stosowac
    poziome przewiazki aby zapobiec osiadaniu welny. Nie moge nigdzie
    znalezc jak takie przewiazki sie robi. Ktos poradzi mi jak to zrobic? W
    jakich odleglosciach, jak mocowac, z czego to robic itp. ?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-09-28 10:18:55
    Temat: Re: Przewiazki w sciankach dzialowych
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > znalezc jak takie przewiazki sie robi. Ktos poradzi mi jak to zrobic? W
    > jakich odleglosciach, jak mocowac, z czego to robic itp. ?

    Niz z tych rzeczy. Kupujesz najzwyklejszy klej do tapet, rozrabiasz trochę
    gęściej, smarujesz od środka płytę wałkiem do malowania i kleisz. Na czas
    schnięcia kleju możesz długim wkrętem lekko przymocować wełnę u góry.

    Marek