  • 11. Data: 2011-10-24 11:49:41
    Temat: Re: Pytanko o CO i CWU
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik brunet.wp napisał:

    > Nie zdąży się nagrzać przez całą noc?

    Jasne, że zdąży, ale ja mam na myśli sytuację, kiedy baniak nagrzewany
    jest okresowo, a ni permanentnie - np w okresie letnim.

    Dla zimowego grzania wody to pewnie ze 120 l by wystarczył, bo moja
    instalacja ma taki pałer, że w zasadzie chyba na bieżąco da radę się
    dogrzewać w miarę zużycia.

    Dlatego zastanawiam się po co ten baniak 500 l... chyba, że faktycznie
    jako bufor, ale to z kolei za mało i... do gazowego kotła raczej zbędny
    gadżet. :-)

    pozdrawiam
    Robert G.