  • Data: 2013-06-28 12:09:51
    Temat: Re: 100m2 dla 6 osob
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Konkretniej? OK, wrzuć jeszcze tylko widok od strony podwórza, ściany
    > szczytowej,

    Podałem wysokość kondygnacji i kąt nachylenia dachu. Rozmieszczenie okien
    też narysowałem więc łatwo sobie wyobrazić jak to wygląda. Nie chce mi się
    tego rysować bo i tak nie zachowam proporcji a na zabawę w CAD'zie szkoda mi
    czasu.

    > napisz czym tam grzeją.

    gazem

    > i gdzie jest południe.

    Dokładnie nie wiem. Mniej więcej tak jak to narysowałem czyli północ u góry.

    > Nie, ale spodziewałbym się, że na 100m2 będzie tyle przestrzeni co na
    > 100m2

    A konkretnie? Gdzie w tym domu widzisz zmarnowaną przestrzeń?

    Pozdrawiam
    Ergie