  • Data: 2013-06-28 16:18:36
    Temat: Re: 100m2 dla 6 osob
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kqjndt$tn0$1@node2.news.atman.pl...

    > Podałem wysokość kondygnacji i kąt nachylenia dachu. Rozmieszczenie okien
    > też narysowałem więc łatwo sobie wyobrazić jak to wygląda.

    No to sobie wyobraźmy. Przy 45* i 6m rozpiętości na tej kondygnacji nie ma
    poziomego sufitu.No chyba, że na wysokości 2m. W sumie dla dzieci wystarczy.
    Narysuj sobie licząc kratki, to zobaczysz, że żeby okna miały 1m szerokości
    mogą mieć jedynie 1m wysokości. Chyba, że maja trapezowy kształt. Ale wtedy
    .... strzela oszczędności na rozrywkę. Czy zaczynają się przy podłodze?
    Raczej nie, bo gdzieś muszą być grzejniki. Może podłogówkę w drewnianym
    stropie mają ułożoną? A może nagrzewnicami grzeją? Taką kubaturę to pewnie
    suszarką można ogrzać

    > Nie chce mi się tego rysować bo i tak nie zachowam proporcji a na zabawę w
    > CAD'zie szkoda mi czasu.

    No tak, żeby bawić się w cadzie, trzeba się na tym znać. Nie tylko znać to
    słowo.

    > gazem

    > Dokładnie nie wiem. Mniej więcej tak jak to narysowałem czyli północ u
    > góry.

    sprawdź dokładnie na street view.
    Trzeba być ciężkim idiotą, żeby całą południową ścianę parteru zrobić bez
    okna.

    > A konkretnie? Gdzie w tym domu widzisz zmarnowaną przestrzeń?

    Konkretnie to myślę, że ten dom nie istnieje. Klaustrofobiczne norki o
    takiej wysokości, że żeby zdjąć sweter trzeba usiąść. Kinkiety tam tylko
    mają, czy jarzeniówki na sufitach?

    Odniosę się do informacji z innych Twoich postów:
    1. Ty jedyny najlepszy tropiciel absurdów budowlanych nie byłeś w stanie ze
    zdjęcia rozpoznać materiału budowlanego? Zdjęcie pewnie było nieostre, co?
    Ale grubość styropianu oszacować zdołałeś. Szacun.
    2. Pani tego domu to niechybnie czarownica, skoro potrafi posadzić "czterech
    dzieci" przy pólmetrowej szerokości desce. I jeszzce każde z zeszytem. Czy
    może z tabletem. Pewnie ich stać, bo tanio wybudowali.
    3. Imprezę na 20 osób "z wygodami" to można tam zrobić, ale rotacyjnie.
    Widziałeś kiedyś stół na 10 osób? Jaki był długi? Fakt, może być składany.
    ale zdradź mi, gdzie oni trzymają krzesła? Aaa, pewnie wypożyczają.
    4. Robienie bramy garażowej żeby wprowadzać kosiarkę to już mistrzostwo
    świata w oszczędności.

    Jedno, co muszę Ci oddać to fotograficzna pamięć. W wywiadzie powinieneś
    pracować. Tak z pamięci narysować z wymiarami obcy budynek o trzech
    kondygnacjach. Układ pomieszczeń włąsnego domu bym rozrysował, ale przy
    wymiarach bym poległ. A tu, pow. pomieszczeń poddasza co do 0,1m2.
    Ekstraklasa.

    Wyluzuj i nie mąć ludziom w głowach, bo jeszcze ktoś pomyśli, że w takim
    czymś można wygodnie mieszkać.

    mcs