    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: 13go "NieNaTemat"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 14 Oct 2019 20:21:43 +0200

    Mon, 14 Oct 2019 11:01:39 -0700 (PDT), Budyń

    > wyraźnie mamy inne rozumienie frazy dostac po d...

    Najwyraźniej. Dla ciebie wystarczy wygrać wybory (kiełbasą i
    populistycznymi pierdami) i, pomimo że po wyborach widać że większość ludzi
    nie podziela kierunku władzy, brnąć dalej w "lepszą zmianę" i jeszcze
    krzyczeć że mało! No właśnie, sam prezes krzyczał że mało.

    > Mnie sie wydawało ze to oznacza przegrać.

    Otóz nie zawsze.

    > Polska od macedonii dostala po d bo było tylko 2:0 a nie 5:0 :-) Te klimaty logiki.

    No właśnie, ale Polska strzeliła wszystkie gole zgodnie z przepisami.
    Gorzej jakby wszystkie strzelili ręką i się z tego cieszyli odtrąbiając
    druzgocące zwycięstwo. Te klimaty logiki.

    > da sie albo sie nie da ale sie nie dowiemy bo nikt (zapewne) nie spróbuje.

    Nie spróbuje, bo wie jacy to są ludzie. Od tamtego czasu, gdy przypominam
    ponownie, ZNISZCZYLI KOALICJANTÓW, się mentalnie nie zmienili. Rzekłbym
    nawet że jest gorzej, bo prezes jeszcze bardziej sfiksował po tym jak brata
    popchnął w przepaść. Oni nigdy nie chcieli i nadal nie chcą mieć
    koalicjanta -- z koalicjantem są zawsze jakieś kłopoty, bo może chcieć mieć
    swoje zdanie -- oni chcą mieć władzę totalną (2007 rok to doskonale
    pokazał). Naiwnym trzeba być, by myśleć że oni chcą jakiejś ugody.

    --
    Pozdor
    Myjk