  • Data: 2013-10-09 10:40:06
    Temat: Re: 2 kaloryfery z 12 nie grzeją
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 09 Oct 2013 09:46:50 +0200, quent

    > Ale napełnianie układu powinno się robić właśnie b. małym ciśnieniem.
    > Stawiam na zapowietrzoną instalację, znaczy masz problemy z
    > odpowietrzeniem.

    Napełniałem małym ciśnieniem. Potem dopiero w ramach rozwiązywania problemu
    potraktowałem całość jak i tylko te dwa kaloryfery wyższym ciśnieniem, żeby
    przepchać ew. powietrze.

    > Pompka powinna to przepchnąć i po kilku
    > godzinach powinno dać się odpowietrzyć.

    Eh, myślałem że uniknę reanimacji pompki, bo jest do niczego nie potrzebna.
    ;P Instalacja działa IMHO dużo lepiej na grawitacji.

    --
    Pozdor Myjk