  • Data: 2009-01-07 22:32:38
    Temat: Re: -20 i problem z elektrykagarazowa
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:439f8ac7-47cf-415d-9b95-679754227f61@p36g2000pr
    p.googlegroups.com...

    > Ale eSem nie zdiagnozujesz malego uplywu rzedu parunastu/

    Uproscilem rzecz jasna. Oczywiscie zadnym esem nie da sie niczego
    zdiagnozowac.

    > parudziesieciu mA przy malym przebiciu np. eSem wylaczasz faze, a jak
    > spieprzac bedzie neutralnym ? :) Koledzy tu juz pisali, ze wtedy czy
    > eS jest wlaczony, czy wylaczony - roznicowka i tak wybija! No ale
    > majac wiecej obwodow, mozna przynajmniej pokolei fizycznie je wypinac
    > i latwiej zlokalizowac zrodlo awarii :)

    O to wlasnie mi chodzilo. Jak masz jeden duzy obwod na gniazdka, jeden duzy
    na oswietlenie, to chocby wsadzil tam i dziesiec roznicowek to i tak klopot
    ze znalezieniem przyczyny ew. awarji. Wylacznie jednej nawet roznicowki z
    pozostalych pietnastu powoduje, ze i tak nie mamy pradu we wszystkich
    gniazdkach.

    Pozdro.. TK