  • Data: 2009-12-20 13:06:59
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał

    > Bo masz zapewne ten dom źle ocieplony. Fachowcy cię oszukali swoją
    > niewiedzą budowlaną jak większość z nas. Chociaż ja już 2 rok remontuję
    > fuszerki i się poprawia.

    Zmartwię Cię - dom docieplałem sam :)

    Co do Twoich poprawek (bo od czasu do czasu czytam Twoje posty) zdecydowanie
    stwierdzam, że szkoda czasu i pieniędzy na ciągłe prucie ścian i poprawianie
    niedoróbek... Zastanawiałeś się ile Cię to kosztuje i czy jest to
    uzasadnione ekonomicznie? Więcej zapłacisz za ciągłe poprawki niż miałbyś
    stracić na ilości opału w przyszłości ;)

    No... chyba, że robisz wszystko za darmo - nie płacisz nikomu i każesz
    oddawać kase za materiały :) Tak można poprawiać w nieskończoność. Tylko, że
    wprowadzisz się na emeryturę i długo już raczej nie pomieszkasz ;)

    Pzdry,
    /\/\\/\/