  • Data: 2009-12-20 13:08:37
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek" <j...@g...pl> wrote in message
    news:hgjhtj$8fl$1@inews.gazeta.pl...

    > Dom niby ocieplony, ale gdzie nie zajrzę (tam gdzie jeszcze nie zakryte
    > płytami GK to odkrywam kolejne brakoróbstwa ocieplaczy. Teraz dochodzę do
    > wniosku, że na czas ocieplania trzeba było brać urlop, siedzieć z
    > ocieplaczami i wszystko kontrolować (mój kierbud to się tylko do wpisów
    > nadaje). Chyba się zrujnuję na zdjęcia termowizyjne. Najwyżej będę "zrywał
    > sufity" jak Kiki.

    O tak, witam w klubie :-) Ja mam jeszcze 2 pokoje narożne do przeróbki :-)
    Ogólnie źle jest wszystko zrobione. Trzeba było robić w zimie z chodzącym
    piecem i kontrolować roboty przy co najmniej -5 na zewnątrz. Inaczej szkoda
    czasu.
    Nie dalej niż 2 dni temu. Byli fachowcy. Bezkonfliktowi ogólnie, nie
    mądrzyli się ale co chwile wkładałem rękę w profile czy już wełnę nawtykali
    i okazywało się, że nie do końca. Ale wczoraj zamknęli skosy i nie czuć
    zimna. Natomiast velux przewiewa na uszczelce jeszcze .