  • Data: 2009-12-20 16:24:04
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hgj410$ua$1@opal.futuro.pl...

    > Dachy wypychane wełną to porażka. Pewnie nie będe więcej budował ale
    > gdybym miał to szkielet z betonu imitujący skosy, obłożony styropianem
    > klocek, a dach tylko dla picu.
    > Wełna przewiewa. Ta technologia jest do bani. Widać różnicę na parterze i
    > poddaszu.

    Obawiam sie, ze to nie technologia jes do bani tylko Twoj technolog byl do
    bani. Ta technologia ma sie powszechnie dobrze w wielu innych krajach od
    wielu wielu lat i sprawdza sie nie tylko na dachach.

    > Tam gdzie ściany murowane tam żadnych kłopotów z ciepłem.

    Bo ocieplenie dachu wymaga sporej kultury pracy niestety i to jest
    najwiekszy problem. Gdybys robil sam od poczatku do konca to pewnie takich
    tematow w ogole by nie bylo.

    Pozdro.. TK