  • Data: 2009-12-20 21:45:31
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgm34e$rpr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Idź w diabły z tym kotłowym algorytmem, jeśli algorytm przewiduje
    > użytkownika warującego przy gałce od temperatury wyjścia to ja dziękuje.
    >
    > Obecnie jest tak jak dawniej, muszę sam majstrować i "wstrzelić się z mocą
    > kotła do tego co jest na zewnątrz.

    No to moze przeczytaj instrukcje, albo wezwij serwis. Od dwoch tygodni
    grzeje non stop. Temp. na zewnatrz byly rozne od +7 do -22 wczoraj. Wewnatrz
    po poczatkowych probach temp. w domu jest stala. Wpadam wieczorem na
    kontrole i w temp. wewnatrz nic a nic sie nie zmienia. Parametry instalacji
    i owszem. Wczoraj woda w podlogowce miala 20C przy +5 10C.

    > Z tymi krzywymi to tez jakaś maniana gdyż one sa różne w sensie nie zdarzy
    > sie dwa razy identycznie wyglądająca krzywa narastania za to

    Jak masz wlaczony wplyw temp. wewnetrznej to chyba nie dziwne?

    > opadania jest przerażająca, czasem temp na wyjściu jest niższa od temp na
    > wejściu a to dlatego ze kocioł kiedy nie pali gazu zamienia sie w grzejnik
    > w kominie.

    Znaczy temp. powrotu wyzsza jak zasilania?? Cos masz nie tak.

    > Kocioł w takim układzie ma za zadanie tylko i wyłącznie
    >
    > Terefere. Jak ustawie na swoim moc maksymalna to łaźnie rzymską otwierać.

    Wezwij serwis bo cos u Ciebie nie tak.

    Pozdro.. TK