  • Data: 2009-12-21 14:56:51
    Temat: Re: -20 mrozu jak wasz C.O. się czują?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "robertr" <e...@o...pl> wrote in message
    news:23d98e29-2a03-4e8f-9756-b84452366af0@r24g2000yq
    d.googlegroups.com...

    >No i oczywiście względy ppoż - zamiast styropiany może być poprzecznie
    >wełna

    Ale więźba też się pali więc żadna to różnica co tam napchasz.
    Wiem jedno, że wełna to porażka. Teraz wiem w trakcie tej zimy. Co do styro
    to sie boję, że jest za sztywny i może się dylatować od drewna i robić
    przewiewy, bo więźba sie rusza.
    Bardziej stawiam na konstrukcję murowano-betonową i z zewnątrz styropian, a
    dach tylko ozdobnie.