    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: 3 dni drewnio si? suszy?o.
    Date: Thu, 2 Feb 2012 09:17:37 +0100

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jgd4m5$fon$1@news.task.gda.pl...
    > Nikt Ci nie broni. Możesz nawet dla przyspieszenia procesu podłożyć pod
    > drewno tabliczkę jing-jang i dołożyć jeszcze piramidkę ;-)

    No ale szklanka wody z półtorakilogramowego kawałka drewna to nie jest
    jing-jang czy piramidka.

    Drewna nie mam innego bo dopiero od końca grudnia 2011 palę w kominku.
    Jest jakie jest i dlatego jedyne co mogę zrobić to nanosić go trochę więcej
    tak aby ze trzy dni poleżało zanim trafi do ognia.
    Test ten zrobiłem powtarzam dlatego gdyż ktoś mi powiedział że takie coś nie
    ma wogóle znaczenia.
    15% mniej wody w drewnie po trzech dniach to bez znaczenia?

    Marek