  • Data: 2009-12-15 00:27:39
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:763a7e9d-edaf-41f2-ae50-

    > Ja dzisiaj zuzylem ok 130kWh - od 10 do 22, czyli przez 12h.
    [...]
    > nic nie dogrzal :-) A w buforze zostalo 40st C roznicy =~ 48kWh.

    Czyli spalil bys jakies 10m^3 gazu przez 12h, to nie tak malo. Ile miales na
    zewnatrz??
    Ja ostatniej doby wykotlowalem 6m^3. Na zewnatrz roznie -2, -5, w domu lekko
    ponizej 9C. Ocieplilem dzis swiezo wstawione drzwi strychowe styropianem 3cm
    i przykleilem uszczelki do futryny bo wialo dosc istotnie. Oczywiscie
    spodziewam sie polowe mniejszego zuzycia gazu. Dokoncze poddasze i licznik
    powinien zaczac krecic sie w druga strone.

    Pozdro.. TK