  • Data: 2009-12-15 12:12:02
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 01:12, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > spasc mi o ok. 40zl zakladajac, ze U niezmieni sie przez kolejne lata. Na
    > sam 10cm styropian wydal bym jakies 1500zl. Do tego klej, elwewacja, no nie
    > wiem czy takie termomodernizacje warto zawsze robic.

    Wybrales sciane 1W - doklejanie do niej jeszcze styropianu to
    rzeczywiscie pomylka :) Ocieplenie w scianie 2W jest jakby
    wkalkulowane w cene (tanszy pustak ale drozsza elewacja z ociepleniem
    - wychodzi ostatecznie podobnie do 1W). I dlatego uwazam, ze w scianie
    2W trzeba odrazu dawac jak najgrubiej ocieplenia (przynajmniej 20cm!)
    bo sam styropian jest taniutki, w porownaniu do kleju, siatki, tynkow,
    robocizny etc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.