  • Data: 2009-12-15 07:07:57
    Temat: Re: -4 ile spalacie gazu??
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > daje.. 14kW ?? Cos mi tu nie pasuje - jakby tyle szlo to by bufor sie
    > nic nie dogrzal :-) A w buforze zostalo 40st C roznicy =~ 48kWh.

    bo to co robisz, to teoria. Liczysz jakies opory, nie wiadomo co, wszedzie
    moze byc blad w szacunkach i wychodzi na koniec taka kumulacja, ze wyniki
    nie pokrywaja sie z praktyka :) Dlatego pisalem, ze obliczanie dziennego
    zuzycia energii jest do bani, bo moze byc duzy rozrzut. Raz przygrzejesz
    mocniej, innego dnia rozpalisz w kominku, albo zona bedzie myc okna. Wez
    okres tygodnia wyjdzie jakas srednia, ktora bedzie bardziej obiektywna. I
    zadne tam zaawansowane liczenie, odczyt z licznika raz w tygodniu i wszystko
    wiadomo :)

    --
    Tomek