  • Data: 2010-12-04 19:01:04
    Temat: Re: 44% mocy pieca
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:75eabde6-4008-47ea-a4b3-

    > Tzn. co nieporownywalnie drozej? ;-)

    Nieporownywalnie drozej dla gazu przy nieco wyzszej polce. Dla pradu co by
    nie wzial to i tak sprawnosc bliska 100% a kociol nie bedzie juz "jakis
    tam". Pogodowki nie licze, podobnie jak mieszacz potrzebny tu i tu, wiec
    instalacja bez zmian. Dochodzi jeszcze instalacja gazowa wewnetrzna, w
    zaleznosci od sytuacji porownywalny z przylaczem energetycznym albo drozej.

    > Latwo sie przestawic na mycie prania i zmywarke po 22. Pozatym od
    > 13-15 tez masz II taryfe a wtedy sie glownie gotuje :)

    No wlasnie sie nie gotuje, u mnie sie nie gotuje. Zmywarka bywa co prawda
    incydentalnie, ze chodzi i trzy razy dziennie wiec sie nie przestawie. Raz
    na tydzien to Janek W. wlacza i chwali sobie funkcje plukania zaschnietych
    naczyn. U mnie taki stan nie wystepuje i tak jest z wiekszoscia rzeczy.
    Dzieciarna swieci swiatlo wieczorem, pozniej wyganiam spac i zuzycie spada
    nie tylko swiatla, wiec wszystko odwrotnie.

    > Tak czy inaczej - jakbym mial mozliwosc gazu, to pewnie bym go wzial.
    > Ale nie mam wiec nie mam co nawet gdybac :-) Fajnie jednak dowiesc, ze
    > prad moze byc dla gazu porownywalna cenowo alternatywa!

    A no moze, moze jak widac. Nie liczylem tylko jak wyrobic sie z moca dla CO
    i CWU w moim przypadku. Tu tez solar moglby byc jak znalazl. Za sprawa
    Marka1 pewnie poprobuje ze wspomaganiem CO moze gdzies od lutego jak mocy
    bedzie nieco wiecej i samego slonca.
    A jak tam Twoja pompka ciepla?

    Pozdro.. TK