  • Data: 2010-12-05 20:26:59
    Temat: Re: 44% mocy pieca
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:idbgk5$3u1$1@news.onet.pl...

    > Temp. masz porownywalna jak na dole? Bo u mnie czuc wyraznie, ze jest
    > zimniej. Miedzy krokwiami mam only 12cm Toprock'a, a w jednym
    > pomieszczeniu gole dechy. Jakos mi pod gorke z tym ociepleniem.

    Oczywiście, że jest zimniej tam gdzie skosy. Pomieszkasz dłużej i sam
    dojdziesz do wniosku, że taka rozpręzona wełna, ledwo dotykająca siłą
    rozprężania do krokwii to guzik nie izolacja.
    To nie ma prawa izolować.
    Ja robiłe jeden z remontów ostatnio. Wyklejałem wiele miejsc styropianem,
    pchałem wełnę. Jest dobrze na 99%, bo jest 1 miejsce w narożniku, gdzie
    wyraźnie jest zimniej o kilka stopni, mimo szczerych chęci. Obudowa veluxa
    wreszczie nigdzie nie ziębi.