  • Data: 2010-12-03 22:57:43
    Temat: Re: 44% mocy pieca
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Gru, 23:04, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Dokladnie nie wiem, bo ciagle trudno wszystkie codzienne liczby zapamietac.
    > Szacuje, ze 1m^3 gazu po podwyzce kosztuje mnie jakies 1,7zl. Do tego trzeba
    > doliczyc stale oplaty 65zl/mies. Z grubsza liczac to 20zl samego gazu i
    > 2,20zl dziennych oplat niezaleznych od zuzycia. Koszt porownywalny z druga
    > taryfa, instalacyjnie nieporownywalnie drozej, chyba bo nie wiem ile bufor
    > moglby kosztowac a i przylacze wieksze tez za darmo nie jest. Tu jednak

    Tzn. co nieporownywalnie drozej? ;-) Bufor 1000l to ok 1,5k pln.
    Piecyk 12kW Kospelka mozna kupic za 1k pln (uzywke - ale tutaj nie ma
    co patrzec czy nowe czy uzywane - jedyne co tu w zasadzie moze pasc to
    pompka ktora mozna wymienic, reszta dziala caly czas z 100%
    sprawnoscia ;) I to wszystko :-)

    > sprawa nieco sie komplikuje, bo nie specjalnie wydaje mi sie, zebym mogl co
    > kolwiek zaoszczedzic w drugiej taryfie na normalnym zyciu. Wiekszosc rzeczy
    > u mnie robi sie jednak w pierwszej taryfie, wiec trudno to jednoznacznie
    > policzyc. Generalnie druga taryfa na dzis moze byc niezla alternatywa.

    Latwo sie przestawic na mycie prania i zmywarke po 22. Pozatym od
    13-15 tez masz II taryfe a wtedy sie glownie gotuje :)
    Tak czy inaczej - jakbym mial mozliwosc gazu, to pewnie bym go wzial.
    Ale nie mam wiec nie mam co nawet gdybac :-) Fajnie jednak dowiesc, ze
    prad moze byc dla gazu porownywalna cenowo alternatywa!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.