eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla AdamaRe: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-20 18:59:55
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]
    my-wasze-maile,wid,16544111,wiadomosc.html?ticaid=11
    290d&_ticrsn=3

    > naprawdę???
    >

    > oni automatycznie analizują treść poczty elektronicznej w celach
    > marketingowych...
    >
    > jak napiszesz do kolegi, że żuciła cie dziewczyna i sie czujesz samotny
    > do dostaniesz przypadkowe reklamy portali randkowych...
    >
    > jkak napiszesz że masz juz dosyć swoje żony to dostaniesz adresy
    > zabójców i adwokatów :)

    Pytanie które już padło - zapłaciłeś za usługę poczty elektronicznej?
    Czy połaszczyłeś się na darmochę i regulaminu nie doczytałeś? Płacisz -
    wymagasz, jak na konto opłacane w konkretnych kwotach mi śmieci
    przychodziły to osobiście mogłem spamerów wyj... w niebyt zwany
    /dev/null. A jak się połaszczyłeś na darmochę - to się nie dziw. Już
    kiedyś znajomemu księdzu (tak mam i takich znajomych) tłumaczyłem (ale
    chyba nie dotarło) że korzystając z darmowej poczty ryzykuje że mu do
    e-maila do biskupa dokleja reklamę prezerwatyw...

    --
    Darek