eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-21 08:00:59
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-20 18:59, "Dariusz K. Ładziak" pisze:

    >
    > Pytanie które już padło - zapłaciłeś za usługę poczty elektronicznej?
    > Czy połaszczyłeś się na darmochę i regulaminu nie doczytałeś? Płacisz
    > - wymagasz, jak na konto opłacane w konkretnych kwotach mi śmieci
    > przychodziły to osobiście mogłem spamerów wyj... w niebyt zwany
    > /dev/null. A jak się połaszczyłeś na darmochę - to się nie dziw. Już
    > kiedyś znajomemu księdzu (tak mam i takich znajomych) tłumaczyłem (ale
    > chyba nie dotarło) że korzystając z darmowej poczty ryzykuje że mu do
    > e-maila do biskupa dokleja reklamę prezerwatyw...
    >

    Ale rzecz polega na czymś innym. To, że ktoś korzysta z bezpłatnej
    poczty, godząc się z otrzymywaniem reklam od dostawcy hostingów nie ma
    nic do rzeczy w jaki sposób obecnie się handluje bazami adresów
    e-mailowych i się je wykorzystuje do spamowania.
    Nawet numery telefonów zarzucane są spamem. Firmy zatrudniają
    telemarketerów, aby wyszukiwali numery telefonów firm i wydzwaniali z
    pierdołowatymi ofertami. Obecnie stworzył się ogromny rynek adresów do
    spamowania. Zablokujesz dzisiaj ich sto, a jutro dostaniesz spam od stu
    następnych.
    Śledzenie korespondencji, odwiedzanych stron, a nawet fizyczna
    lokalizacja i analizowanie miejsc, które odwiedzasz to kolejna metoda na
    biznes marketingowy przed, którym trudno jest się bronić. Przykładowo:
    masz telefon z Androidem. Jedziesz do sklepu z narzędziami, a Google już
    o tym wie, bo Twój telefon wysyła do serwera Google Twoją pozycję GPS.
    Ten zaś analizuje gdzie byłeś i przygotowuje Ci reklamy. Wracasz do
    domu, uruchamiasz komputer, a tu o dziwo na większości stron
    internetowych pojawiają się reklamy tego właśnie sklepu oraz innych
    sklepów oferujących taki sam towar. Pomimo, że już zrobiłeś zakup jesteś
    zarzucany ofertami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1