eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama › Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
  • Data: 2014-04-22 15:14:55
    Temat: Re: A ja NTG o dzisiejszych trendach w komunikacji dla Adama
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 14:13:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Przeciez problemem nie jest lokalizacja tylko np. konkretne sklepy ktore
    > byc moze oplaca bycie wyswietlanym.

    Ty tez w swoim sklepie jak kto spyta co kupic to polecasz produkty jakiejs
    konkretnej firmy nie? Robisz wiec to samo :) Google poki co w zaden sposob
    nie faworyzuje w niesprawiedliwy sposob zadnych sprzedajacych. Zasady sa
    jasne i wszystkim znane. U gory i po prawej sa linki reklamowe ktore
    rzeczywiscie - im wiekszy budzet przeznaczysz i we wlasciwej frazie bedziesz
    sie chcial wyswietlac - beda sie pokazywac przed innymi.

    Ja sobie zdaje sprawe ze to co robi google *moze byc* wykorzystane w
    bardzo niewlasciwy sposob. Jednak narazie nic takiego sie nie dzieje i
    nie ma zadnych oznak zeby mialo sie to zmienic.

    > Jak ktos bedzie szukal powiedzmy
    > hostingu to nie wyswietli sie Adama firma tylko firma konkurencji, ktora
    > za to zaplacila.

    No i co? Google to prywatna firma i moze sobie wyswietlac za kase
    co tylko jej sie wymarzy :) Jezeli uzytkownikom sie to nie spodoba to
    wybiora inna wyszukiwarke. Narazie jednak google pokazuje najlepsze
    wyniki z wszystkich wyszukiwarek.

    > Inny aspekt to polityka i pochodne, oraz ogolnie dostep
    > do wiedzy jakiej sie szuka a nie tej jaka sie wyswietla.

    Masz jakies problemy z googlem? Pokazuje Ci sie co innego niz bys chcial?

    Narazie to Wy tworzycie sztuczne problemy i szukacie dziury w calym :)
    Swoja droga - w kazdym biznesie moznaby sie doszukac podobnych zagrozen.
    Jakby tak o wszystko sie martwic to zycia nie starczy na zycie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.