eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Date: Wed, 21 Nov 2012 18:34:04 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !

    > Ja (i moi domownicy) nie możemy się wprost doczekać przeprowadzki.
    > Bardzo nam zbrzydło mieszkanie w bloku. Hałasy zza ściany, trzecie
    > piętro i brak windy, brak garażu i pomieszczenia gospodarczego,
    > ciasnota, brak ogrodu. Nie stać mnie na kupno i utrzymanie stumetrowego
    > mieszkania w Warszawie.
    wspólnota mieszkaniowa, za Twoje pieniądze wyremontuje sciany na klatce
    schodowej, ale nie podłogę. wymieni okna w piwnicy na plastikowe, tak
    żeby wszystko stęchło i gniło. na remont cieknącego dachu nie wystarczy
    pieniędzy. Dyskoteka u sąsiada na górze, trzaskanie drzwiami na dole,
    wiertarka z boku. Dziecko na podwórko nie wypuścisz, bo jak chce się
    bawić "w bandzie" to musi jako wpisowe wziąć kupę psa do ręki. Za to za
    darmo hołota nauczy Twoje dziecko takich przekleństw że w googlach
    będziesz szukał odpowiedzi co słowa te znaczą. Odśnieżysz sobie parking,
    ktoś Ci zaraz zajmie miejsce. jak przywieziesz 20kg zakupów, a dziecko
    będzie chciało siku to najbliższe miejsce postojowe będzie 350 metrów od
    domu. Prezydent poszerzy strefę parkingową i Ty będziesz miał promocyjny
    bilet parkingowy, ale matka, brat, szwagier już nie przyjadą. podatek
    deszczowy musisz płacić, ale auta pod domem umyć nie wolno. Pisać dalej?

    ToMasz